Blåmandag¤ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Til tross for mine år i barnehage har jeg ikke helt fått med meg hva dette er, ingen av "mine" barn har hatt det. Erstatter det cherrox? Eller gummistøvler? Puster de? Er de dyre? Rimelige?Bra greier?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Har fått tips av ei som jobber i en skobutikk og ja de er visst så bra som gummistøvler og cherrox, så vi kjøpte dem på coop obs for 199kr til begge guttene. Eldstemann (5år) har skrytt dem oppi skyene. Han har takket meg flere ganger om dagen for de støvlene. Jeg prøvde dem selv i butikken (str.35) passet i dem, de er visst store i str. De virket gode og myke.
Blåmandag¤ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Haha, så søt gutt. Kanskje de bør testes da. Er det de som er svarte nederst og blå eller røde øverst?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Ja, det er dem ja ;O)
Ranveig R Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Dock boots erstattar cherrox, gummistøvlar (kanskje ikkje midt på sommaren, men då brukar i alle fall vi sjeldan gummistøvlar), og kan i teorien og erstatte vintersko. Det er planen min å prøve på det i år i alle fall ) 199,- på coop obs no om dagen. Dock boots er lettare enn mange cherroxtypar og mindre stive enn alle cherrox/støvlar eg har kjent på. Eldste vår hadde dock boots i fjor, og både han og vi er kjempefornøgde, så no har vi kjøpt til begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå