tripleto Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Overskriften sier vel sitt. Syns bare det hadde vært gøy å hatt noen flere norske interiør-nettsider og se på. Hvis jeg skal bestille fra utlandet så blir det så mye toll at det er jo helt håpløst
....().... Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Vet ikke hva du er ute etter, men vi tittet mye på ifi.no da vi pusset opp
MammaTilNydeligsteA Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 På www.norskeinteriorblogger.blogspot.com er det endel linker til nettbutikker i Norge.
tripleto Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Alt mulig innen interiør egentlig. Ting å ha på veggen, i sofaen, på gulvet. Alt mulig morsomme/kule /fine ting
tripleto Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2009 Thanks! her va d masse å se
Spinella Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Jeg liker denne siden: http://www.boligfryd.no/ De har mye smånips som man ikke får tak på det lille stedet jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå