Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg mener: publikum klapper og ler når han kommer med kommentarer om at Barack og Michelle er "solbrune".. Er det en humor der som går meg hus forbi, eller er det helt sosialt akseptert å komme med rasistiske floskler i Italia? At han er en dust har jeg visst lenge, men jeg blir litt overrasket når ingen i publikum reagerer negativt..
Mom2Two Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Henger ikke de to ofte sammen da? :-p
Mom2Two Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg tror i hvert fall vi kan fastslå det når det gjelder ham.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Jo:) Men jeg finner ikke helt ut av om han er dum eller ond... Eller kanskje begge deler?
2søtesmåh Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Nå er vel Berlusconi brunere enn Obama og fru til sammen ) helt dum er han nå ikke,- han kontrollerer vel stort sett hele Italia....Alt fra media, politikere og politi har han kontroll på,- og vil anta at han noen ord med i laget i Mafiaen også .o) Jeg hadde skjemtes av å være Italiener når man under et demokratisk vlag faktisk stemmer på ham gang på gang,- men mistenker at det er noe "småsnusk" der også ) Lurer på hvor mange som stemmer på Berlusconi om man spør Italienere på privaten??? Berlusconi er og blir en såpeopera, og etter hans død vil det nok bli laget filmer om denne mannen som har greid å skape seg så stor makt og IKKE bli kalt despot, tyrann eller "enehersker" som tsar, keiser, konge el.....Det er faktisk "demokrati" i Italia, så makta ligger i teorien hos folket..) Det er faktisk en bragd i seg selv..Å styre et land mer eller mindre helt alene,- og ingen "avslører" en som en diktator......Kanskje gjør han noe rett??? Jeg vet ikke,- men foreløbig er han en gåte, og det vil han forbli til sin død. Europas siste diktaturstat kan man vel kalle Italia....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå