Gå til innhold

Dock boots eller cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen? Vi har tidligere hatt cherroxer fra Obs (Viking).

Er Dock boots like varme som cherroxer?

Er de vanntette?

Hvordan er passformen?

Jeg må snart handle utstyr til vinteren og trenger derfor litt tips. Er litt grønn på dette jeg... ;) Vi bor i Bergensområdet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storetulla mi har dock boots fra obs, hadde det i fjor og. Vi er veldig godt fornøyde. De er vanntette, gode og varme. Tåler ned til -15 grader, bruke rullsokk i da og er god og varm. Vaskes lett i maskina og. Kjekt.

Har ikke tenkt så mye over passform jeg altså. Så lenge hun ikke klager er det vel greit. Nei, tenker du smal/bred fot osv eller?

Tenkte å kjøpe til lilleknert og, men de er desverre utsolgte her nå.

Skrevet

Dock boots! Tror de passer de fleste, er liksom så myke at de former seg litt etter foten...

Skrevet

Minien min klagde over ecco-skoene jeg kjøpte i fjor. Han nektet å ta de på om morgenen. Måtte da ut og kjøpe Viking til ham.... han har bred fot.

Vi har alltid hatt cherroxer og de har han likt veldig godt, men jeg antar det er fordi de er så enkle å ta på...

Jeg får karre meg til Obs en dag denne uka og se om de har flere igjen i riktig størrelse.

Noen som vet om dock boots er smale eller brede?

Skrevet

Her har vi ecco vinterstøvler, de er smalere enn dockbootsene i alle fall. Syns de ser ganske brede ut. Tulla har normal fot med høy vrist og passer bra i skoene. Syns imidlertid de var litt store i størrelsen, sett i forhold til ecco i alle fall. Har 27 i ecco, så kjøpte 27 i dockboots og, men måtte legge inn en såle. Passer sikkert fint til våren;)

Skrevet

Ok. Takk for info. Da blir det sannsynligvis dock boots. Må bare innover på butikken og se på dem først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...