Gå til innhold

Flere som lekker melk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 11 dager igjen til termin. Lekker melk både om natta og om dagen... Er det normalt? Det er ikke sånn at det kommer gjennom BH og genser, men det blir en del i BH-en...

Jeg hadde det ikke slik sist jeg var gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn - startet i uke 33 denne gangen. Har heller ikke opplevd det med noen av de andre...

Skrevet

Jeg har lekket siden uke 22.. Skikkelig kjedelig! Hadde håpet å slippe det men.

Noen dager mer enn andre, det samme med nettene. Har sovet på ett håndkle frem til nå, men nå begynner jeg å sove med ammebh om natten, med ammeinnlegg. Det er rett og slett for ubehagelig å våkne noen morninger med ett håndkle med klissete melkeflekker:P

Er 34 uker på vei i morgen!

Skrevet

Er førstegangs forresten:)

Skrevet

hmm... nok en fordel vi kvinner opplever mht graviditet og hormoner og den slags:)

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg har våknet flere morgener med størkna melk over hele puppen, hehe.. Ganske ulekkert ;-)

Skrevet

melk og melk, er nå ihvertfall råmelk her, den seige klissete gjennomsiktige greia. kommer noen dråper av og til

Skrevet

Det er nok ikke melk (eller råmelk) som lekker.. Jeg har selv samme "problemet" og da jeg fortalte dette til jordmor fortalte hun at det var slim som kom ut, altså ikke melk el råmek. Melkeproduksjonen kommer først ordentlig i gang etter at barnet er født og vi begynner med ammingen. Men det er visst veldig vanlig at slim, som ligner på melk, lekker ut av brystene under graviditeten.

Skrevet

Det har vært slik en stund hos meg.. Nå er jeg en dag over termin da.. Men det skjer både om natta og på dagen. Kanskje mest på natta. Det verste er egentlig at lakenet blir så fort skittent av det..

Skrevet

Jo, det er råmelk som kommer før fødsel. Hos meg er det gult inni bh`en, det er definitivt råmelk og ikke slim. Dette dannes tidlig i svangerskapet og er tilpasset barnet mht til når det kommer ut.

Skrevet

Ja det er ganske ekkelt. Jeg klarer ikke å bruke BH om natta heller. Hos meg er også en gul væske som kommer ut. Noen ganger gjennomsiktig...

Skrevet

Det er nok råmelk her også, bh'ene får gule flekker.. Kjøpte ammebh'er på HM i går, og klipte ut spilene som var i siden, og den gikk helt fint å sove med:) Selvom det ikke er det samme som å sove uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...