Gå til innhold

mensensmerter!


november09*Født

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har hatt enn del kraftige mensensmerter det siste døgne og til tider er det så vondt at jeg nesten ikke klarer stå eller sitte eller noe!

Andre som har det? Er i uke 32+5.

 

Er dette tegn på at fødselen snart starter eller? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=)

Jeg har hatt kraftige menssmerter gjennom hele sv.skapet. Og de varer ganske lenge om gangen. Er selv 32 + 2. Bekymrer meg ingenting foreløbig, og tror nok det bare er tøying og utsrekking jeg kjenner, siden jeg har hatt det siden jeg ble gravid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kraftige kynnere ca 5 ganger i løpet av dagen, 3 ganger i løpet av natta. Kjennes ut som sterke menssmerter. Er i værste fall så vondt at jeg begynner å grine. De varer i ca 10 minutter, så jeg ser på klokka for å roe meg selv ned, fokuserer på at det går over.

 

Har snakkt med lege og jordmor, og fått beskjed om å slappe av når dette skjer. Jeg får heller ikke være i arbeid mer. Ingen av de to var bekymret for at fødselen ville komme tidlig, men presiserte viktighet av nok hvile.

 

Hvis du er bekymret, snakk med jordmor eller lege. Det er hvertfall lurt hvis det er en stund siden du har vært på kontroll.

 

Svømming hjelper meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey .. skal på kontroll neste uke, tenkte og ta det opp da! men kan jo også ringe føden om det blir så gale på natta igjen som det har vært noen netter nå!

 

Ikke lett å roe seg ned heller, for du begynner og tenke og gruble på alt, vertfall gjør jeg det!! Men når er det normalt at magen synker skjikkelig? noen anelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja! Har bynt å få msmerter på natta. Plagdes med kraftige msmerter når jeg va yngre og nå gruer jeg meg til å få de tilbake... Ligger nå våken etter en runde med smerter og er helt utslitt..

Kan man ta noe smertestillende mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du kan ta ibux, men det fynket ikke på meg.

 

Tror det er kynnere jeg har for de begynner og bli sterkere for hver natt. såver elendig om natta jeg også. hatt dette ca 1 ukes tid nå, men blir ikke mindre smerte for hver natt. Håper jo han kommer litt før tiden men har jo enda 50dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått klar beskjed om ikke å bruke ibux. Ikke engang ibux gel fordi virkestoffet kan gå over i blodet. Men paracet kan man ta.

har også sliti med kraftige menssmerter i svangerskapet, men tror det er kynnere. Har ikke spurt hverken legen eller jordmor om det, men tenkte ta det opp nå neste kontroll fordi jeg syns smertene har økt, og at det til tider kan føles litt som at jeg har nedpress. Er 33+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...