mamman t go`gutta Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 ble forskjellen veldig stor fra å ha tre barn?? Jeg og sambo prater litt om å prøve en gang til, vi føler oss ikke helt ferdig. ;-) Men vi har tre ganske krevende barn, som er tett i alder, så vi kan til tider bli veldig slitne. De er 4,6 og 8 år nå. Men på den andre siden, så vil jo disse tre være ganske store når eventuelt 4. mann kommer. Så da er det jo heller litt hjelp i dem... Ser jo for meg at ting blir litt enklere med en liten nå. For da slipper jeg liksom å vokte de andre som hauken, som jeg måtte da 3. mann ble født. Vell, litt rotete, men noen med erfaringer?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Har 4 gutter, minstemann er bare 25 dager gammel.. de andre er 2, 6 og 13 år så de er jo noe spredt.. din minste er 4 år og forstår ganske mye.. så er dere ikke ferdig er det bare å "peise" på..
Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Vi har tre, og vurderte nummer 4 i vår og sommer. Men kom frem til at vi vil bruke tiden på de tre vi har, ser at det kreves en del oppfølgning når de vokser til også. Og et annet aspekt er at vi har tre helt friske barn, og jeg sliter med helsen, så føler jeg ikke kan klare å ta meg av et evt sykt barn om det skulle komme, selv om det hadde vært like velkomment som de andre tre. Men føler dere at dere ikke er ferdige og har lyst, så tror jeg at jeg hadde gått for det nå. Jeg vil tro at overgangen blir stor om dere venter mye lenger, for da klarer jo de andre tre barna dere seg mye mere selv, og da kan overgangen bli stor på enkelte områder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå