Gå til innhold

4 unger i seng til klokken 8 :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke verst det! Og deilig! Vesla er bare 6,5 uke, men siden hun uansett sov det meste av kvelden når hun var "våken" med oss på kvelden, så tenkte vi at det var jo bare å prøve, og nå sover hun så søtt atte i sengen sin :-)

 

Selv om det har gått overraskende bra å bli 4 barnsmor, så er det også intenst, spesielt det å føle man har unger "oppå seg" døgnet rundt, så å få kvelden tilbake føles derfor også mye mer viktig nå enn med de første barna. Men, det blir nok ikke lange kvelden. Er kjempetrøtt, så legger meg snart ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme, selv om jeg "bare" har to. Sånn for nysgjerrighetens skyld: hvor gamle er dine andre barn. Det er jo tross alt ikke så mange som har 4 barn :-)

Skrevet

Alva

Så heldig du er.. Flinke Alva.. ;o)

 

Kjenner igjen det der..

Her har vi ikke enda fått i seng barna..

Eldste er hos sin bestemor, men, det er faretruende nært at de 2 mellomste treffer senga innen 5 min..

Minstemann som enda er navnløs treffer ikke senga med det første, han sliter konstant med magesmerter..

Skrevet

Eldste fyller 7 år neste uke, mellomste er 5 år og minstegutten er 2 år og 3 mnd. Nei, er ikke det mest vanlige med 4 barn, og det var i grunnen aldri planen heller, hehe...

Skrevet

Uffda, håper det kommer seg etterhvert! Vi hadde en kolikkunge forrige gang, så nyter en rolig sovebaby denne gangen.

Skrevet

uffda.. stakkar liten..¨

 

ingen av mine gutter har hatt vett til å sove.. skulle ønske jeg også fikk det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...