Tre tette! *07+10+11* Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Vi vurderer å gifte oss til sommeren og vi venter baby i april! Hvis vi gifter oss i juli er da babyen 3 mnd.. Vi har også en jente på 4 og en gutt på snart 2.. Noen som vet åssen det kan gå? Hehe..Tru nok det kan bli en utfordring! Også amme med brudekjole...?? Hmmm..
fresh Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 hehe, det hørtes travelt ut. Hva med å bare gidte deg mens du er gravid? det har jeg sansen for, elsker gravide mager jeg Så slipper du å tenke på den minste på din bryllupsdag
Ophelia & Jr. Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Når jeg giftet meg manglet jr 1 uke på å være 3 mnd. (Hadde bryllup og dåp sammen) Det gikk som en drøm! Nå skal det sies at jeg ikke fullammet, så jr var vant til flaske. Og jeg fikk aldri nok melk til å oppleve melkespreng. Men bortsett fra dette med amming/melkespreng i brudekjole, ser jeg ingen problemer med å arrangere bryllup med så liten baby. Han var med hele dagen. Fra morgenen av frem til vi skulle i kirka, var han med fadderne og besteforeldrene. Under middagen sov han som en stein, og hadde han ikke gjort det, hadde vi en barnevakt som kunne gitt han mat og tatt han med på trilletur. Barnavakten hadde vi om kvelden under festen også. Hun og jr vandret litt frem og tilbake til festen, og hadde et rolig rom for seg selv i festlokalet (og vi var selvfølgelig mye inne hos dem). Det sier seg jo selv at dette ikke var noe fylleslag, men det var heller ikke det vi ønsket at bryllupsfesten skulle være (vi serverte øl og vin, men inntaket var moderat). Jeg mener at det er helt problematisk å arrangere bryllup med 3 mnd gammel baby, men det du kanskje må tenke over er hva slags bryllupsfest du ønsker deg. Hvis du ønsker fullt fokus på deg selv, partyparty og masse drikke sier det seg selv at det ikke lar seg gjøre, men hvis du er klar for å dele oppmerksomheten med den lille og ha en litt roligere fest, så bare go for it. Man kan hvis man vil!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 jeg ville ikke gjort det..... jeg synes at Ophelia & Jr sin dag virker veldig koselig og flott, egentlig ganske perfekt. men som hun sier så er det jo litt hva man ønsker seg av dagen. det er helt klart et godt alternativ, men.... jeg vil være i fokus og kunne være helt selvsentrert og opptatt av meg og min kjære den dagen. dessuten har jeg en forventning om å kunne drikke sjampagne og sludre med forloverene mine og bare tulle kvelden før og mens vi gjør oss i stand på selve dagen. men i siste ende så er det din dag og dine ønsker som teller. håper du finner ut av det helt perfekte for deg. :-)
Ophelia & Jr. Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 He he. Jeg mener selvfølgelig at det er helt Uproblematisk å arrangere bryllup med 3 mnd gammel baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå