Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg er så ufatteling lykkelig nå! Etter ørten visninger, ørten bud uten tilslag osv- har jeg endelig funnet drømme leiligheten og best av alt- fått den! Er begrenset hva jeg kan gi som alenemor, men endelig fikk jeg en plass til oss! Jeg er så lykkelig, endelig skal jeg å datteren min få noe som er vårt! Det er en helt ny terasse leilighet i et barnevennlig område, har mange venninner med barn i samme boretslag. Gangavstand til jobb og bhg, og mamma 15 min borte i veien;) Alt er bare så perfekt!!!! Måtte bare få det ut!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 så enormt bra! gratulerer sååååå mye!
marianne3108 Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Så heldige dere er Tipper dere kommer til å kose dere masse!!
Noah 08. Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Gratulerer så mye! jeg har 3 nervepirrende dager igjen før jeg helt sikkert kan slippe jubelen løs..har fått godtatt bud,men må vente på forkjøpsretten:s *krysser fingrer & tær*
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Føler megt den mammsn t noah! Det var slik her også, fikk aksept på budet, måtte vente en uke før den kom på forkjøpsrett- så en uke på forkjøpsrett(som gikk ut fredagen kl 00.00) så fikk jo ikke vite noe før mandagen- nesten tre uker tok det da! Så idag skal vi ut å shoppe:D
Noah 08. Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Blåser liv i denne tråden igjen! Jeg fikk beskjed om at leiligheta var mi idag!!!)) super-duper lykkelig! endelig noe eget:D Blir et lite glass vin i helga ja:)))
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 gratulerer så mye mammsn t noah! Det var veldig kjekt å høre! Når overtar du?
Noah 08. Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Takk! Gleder oss kjempemasse! overtar 15.10 men skal pusse opp et par uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå