Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hei. Ble kastet ut for 5 mnd siden da han hadde finni seg ny dame. Vi har kranglet og enda ikke blitt enig hva vi skal gjøre, men jeg ville gå i rettsak for at datteren vår skal bo hos meg, og nå ser det ut som han trekker seg. Han trakk inn den nye flammen inn i hennes liv med en gang, noe jeg ikke helt likte, men hva skulle jeg få gjort med det! Men nå er jeg så heldig å ha funnet meg en kjæreste, og lurer på når er det best å la han møte datteren min!? Hun er fire år forresten. Hva synes dere? Det er vel noen her som har opplevd lignenede.
Verbena Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Unger plukker opp ting utrolig fort, så det å prøve å holde en ny viktig person skjult for barn er vanskelig. Så lenge du er rolig å innstilt på å la kjæresten din og datteren din bli kjent med hverandre på egne premiser så er det ingen som kan si hvor lenge du bør vente. Følg magefølelsen din! Og husk at han må ville møte datteren din selv også. Jeg tenkte sånn når jeg fikk meg ny kjæreste at jeg heler ville finne ut tidlig om han og barna mine overhodet ikke gikk overens. Tror det hadde blitt utrolig vanskelig om vi hadde vært sammen lenge å knyttet oss veldig til hverandre, for så å finne ut at han og barna ikke var på bølgelengde. For meg går barna alltid først, å hadde han og de ikke hatt kjemi så hadde jeg revurdert hele forholdet!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Hei. Tusen takk for svar. Jeg følgte magefølesen min, og selv om noen andre familiemedlemmer blandet seg veldig oppi hva jeg gjorde måtte jeg ta min avgjørelse. Jeg har gjort rett føler jeg. Det gikk kjmpebra, de tullet og hadde det gøy og ingen problem mellom at de treff hverandre. Noe som jeg er kjempe glad for. Han hadde aldri kommet til meg hvis han ikke mente dette seriøst, og jeg hadde aldri latt han få møte henne hvis ikke jeg hadde tro på forholdet heller. Så dette var kjempebra. Det var verdt det, samme hva andre sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå