Gå til innhold

Kanskje litt dumt spørsmål-

Anbefalte innlegg

Skrevet

men hvordan kan man merke/kjenne/oppleve å ha bekkenløsning?

Hvor sitter smertene,mener jeg?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg sitter smertene nesten mellom bena, he he, kjennes ut(når jeg er sliten) som om hele ryggrad,mage alt bare skal falle ned mellom bena min. Som om hoftene sklir ut til siden. Samtidig kan det kjennes som smerter som om man er skikkelig stiv i hofter, og inn i rompeballene liksom. litt vanskelig og forklare hehe

Skrevet

Jeg kjenner det på innsiden av lårene helt øverst og i overgangen mellom rygg/rompe. Det verker hele tiden og jeg blir verre ved mye fysisk aktivitet. Det er vanskelig å snu seg i sengen, alle aktiviteter som medfører å stå på ett ben (ta på sokker, bukser etc) gjør vondt.

Skrevet

vell hos meg, i begge sv.skap har jeg kjent vonde "trykk" i korsryggen, og noen ganger stikkende smerter nedover lårene både fremme og bak. klarer ikke å stå på et bein uten å hyle nå...

med førstemann klarte jeg ikke reise meg fra sofaen å gå på toalettet alene, det var rett og slett for vondt å bevege seg!

høre kanskje voldsomt ut...men slik var det iallefall de siste ukene før fødsel. det har ikke vært noen tvil i mine tilfeller om at det var bekkenløsning... var vondter jeg ikke hadde opplevd før graviditet.

smertene sitter og oppleves forskjellig fra person til person!

Skrevet

hmm..høres ikke godt ut!

Jeg har nemlig opplevd de siste 3 dagen å få sånne "akutte" smerter i den venstre rompeballen-eller mer i siden,kan du si.

Smertene kommer spesielt når jeg setter venstre benet til siden. Har aldri opplevd lignende. Heller ikke i forrige sv.skap!

Dessuten har jeg begynt å få en del smerter i "skambenet"(?). Men det er vel lille frøkna som forårsaker det,tror jeg. :/

Jeg vet ikke hvor smart det var,men jeg prøvde å danse litt på stuegulvet i dag. I håp om at det skulle hjelpe mot smertene. Men de kom forde etterpå.

Det er så fælt fordi de "hugger" til slik at jeg ikke klarer å stå på benet. Er redd det skal skje når jeg evt løfter eller bærer sønnen min.

Skal på kontroll i morra,så får høre hva legen min sier. Jeg er allerede 100% sykemeldt-og gudskjelov forde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...