Gå til innhold

Partyige er tobarnsmamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Da ringe jeg også SR bank..Var satt inn penger til henne ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott ;)

Skrevet

innboksen din er full..får ikke sendt deg pm.

 

men nei jeg skrev ikke det i kommentarfeltet dessverre, og jeg har også slettet alle sms fra henne. så jeg har ingen bevis på at vi hadde en avtale. så jeg vet ikke hvor langt jeg kommer med en anmeldelse. pengene er også trukket fra min samboers konto (ikke min)

 

det virker som denne damen er godt vant med å svindel folk.

Skrevet

Det spiller ingen rolle om det er ut fra din eller din sambos konto da. Dere anmelder og forklarer hvordan ståa er. I verste fall kan dere via politiet be om utskrift av dine sms-er. Tror tlf.selskapene tar vare på dem i minimum 6 mnd. Kun et lite tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...