Gå til innhold

synspunkter på om ting er i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i hele dag hatt skikkelig mensmurringer/kynnere som varierer fra svake til sterke. i tillegg har jeg hatt diare/bare vann som kommer uten at jeg er noe dårlig eller noe. Vanvittig trøtt er jeg også.

Tror dere noe kan skje de nærmeste dagene eller er det noe som kan komme lenge på forhånd? bare 20 mnd siden jeg fødte sist, men jammen så fort man glemmer ting likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du eller hadde du termin?? :)

Husker ikke hvordan det var når jeg fødte sist,jeg heller. Men det er 2år og 8 måneder siden da. :)

Håper for din del noe er i gang snart. Misunner deg i så fall. Har fortsatt 6 uker igjen,jeg...kjipt! Er veldig utålmodig! ;)

Skrevet

Hei, hei

Er jo vanskelig å vite, men det høres jo ut som ting snart skjer. Ei venninne av meg hadde det på liknende måte like før hun fødte. Trodde hun var i gang, men det tok en stund før med murring og uregelmessige rier før det startet for fullt. Tror ofte man får tydeligere symptomer tidlig med nr. 2. Lykke til da : )

Skrevet

jeg har termin 2. oktober så det er like før termin nå.

Skrevet

har det slik jeg også...men jeg har fortsatt 3 uker til termin:P

Spesielt i dag har jeg mange kynnere og mensevondt..men desverre så skjer det ikke noe:( (er bare 21 mnd. siden sist og husker ikke helt hvordan det var jeg heller)

Skrevet

Har hatt det slik av og på i 2 uker. Men venter nr 3 så det er ganske noe med det? Holder på å bli gal!!!

Skrevet

hmmm.. ja, jeg hadde håpet at det var noe som var på gang. Får vel bare smøre meg med tålmodighet og bare vente og se. Murringene var borte i natt, men nå er de tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...