Gå til innhold

Er Monajenten her enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun var her, her om dagen. i går tror jeg. så hun fins ihvertfall :P

Skrevet

Men atte du *tybber*? Du har pm! :oD

Skrevet

Jeg så litt lenger ned på siden at ho hadde skrevet et innlegg! :o)

Da får jeg bare vente å se om ho svarer! :o)

Skrevet

Monajenten er her:-D

 

Hva tenkte du på? :-)

Skrevet

Duuu, tok ikke du noen bilder hos fotograf i gave til samboeren din eller noe? HVA kosta det? Og var det "flaut"? =P

Skrevet

:-)

 

Jeg betalte...hm......1500,- tror jeg, uten å være heeelt sikker.

Det var veldig flaut i starten men jeg ble fort varm i trøyen;-) Hun fotografen var veldig flink å roe meg ned, og jeg tror det var en stor fordel at det var en kvinnelig fotograf.

 

Det er veldig ...eh..koselig å ha sånne bilder. Ikke sånt man gjør hver dag liksom:-P

Skrevet

1500 er jo ikke så dårlig da. Må bare finne en i nærheten som tar sånne bilder! =P Var det en "vanlig" fotograf, hadde du snakket med ho på forhånd om hvordan bilder det skulle være osv? "Poserte" du liksom? Eller hvordan funka det? *haha* Tusen spm! =P

 

Samboeren min har jo aaaalt, har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe! Så kom jeg plutselig til å tenke på at du tok sånne bilder! =P

Fikk du et album eller hva? =P

Skrevet

Hun var egentlig ganske dyr der, og jeg misforstod prisene, så jeg fikk ikke album.

Men der jeg jobber på, selger vi album til ca. samme pris. Så undersøk litt med fotografene rundt om kring, og vær 100% sikker på hvilket produkt du får, og til hvilken pris.

 

Det var en vanlig fotograf ja, men hun hadde tatt en del sånne bilder av bl.a. bruder som de skulle gi i morgengave.

Det var absolutt ikke noe pornobilder, bare sensuelle:-P Jeg hadde noen bilder i svart undertøy, hofteholdere og strømper, og noen med en sånn kort jumpsuit og svarte støvletter. Og så var bildene svart hvitt og det er jeg utrolig glad for:-)

Skrevet

Okei, takk for tips! :D Syns ikke 1500 var noe særlig dyrt jeg da men! =P Hvordan fikk du bildene da? På cd eller?

 

Pornobilder vil jeg ikke ha! *haha*

Åhh, blir mer gira på detta jeg nå! ;o) Troor jeg skal prøve på det altså. Ble samboeren din glad for det da? Er redd min blir "skuffa"! =P

Skrevet

Såklart blir han glad, han kommer til å bli råstolt! Hvem vil vel ikke ha sexy bilder av kjæresten sin? :-D

 

Jeg fikk bildene på en cd ja men de var dekket av copyright-c´er, hehe;-)

 

Lykke til, go for it!!

Skrevet

Vi får håpe det! :o)

 

Takk for tips og sånn! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...