Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18875906 Og de reklamerer for at huset er sjarmerende.....????!!!! Yyyiiiiks.... Husker at han ene raneren lå blødende på loftet der i 3 dager med skuddsår og de gjemte bort penger der...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 kanksje du bør holde slikt for deg selv.. er vel ikke noe ekkelt eller skummelt ved det! Mange hus der folk har dødd.. la nå de som skal selge få solgt uten at du må gjøre det vanskeligere!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 syns d var et fint hus, hadde ikke hatt noe imot d å bo der !
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Syns ikke det er noen grunn til å ikke kjøpe huset. Finns jo ikke skummelt i det hele tatt. Hadde det vært blod oppover veggene eller at ett drap hadde funnet sted, da snakker vi :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 tror ikke d er noen spor igjen av d!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 jeg ville aldri bodd i det huset!!! fy så ekkelt!!
Gjest losen Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Tenk om litt av pengene er der enda Det hadde vært noe, å tumle over et par milioner når en skifter gulvbord Eller hva om de kommer tilbake for å hente de siste millionene sine når de en gang i fjern fremtid kommer ut fra fengselet, det kan bli skummelt det. Det var jo ikke noe guffent med et hvit hus i en hvit by, idyll spør du meg. Jeg mener å huske et rødt lite hus langt ute i ødemarka, fra nyheten rundt ranet, men det var kanskje der de planlagte ranet? Det synest jeg hadde vært litt mere guffent
Aliena Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Tror du tar litt feil her. Det skumle huset ligger i en annen bydel.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Losen, der sa du det, hehe. Tenk at du bestmmer deg for å pusser opp huset, så plutselig faller en bag med 2 mill i kontant på gulvet fra et eller annet sted i huset. Wow...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 Ja, dette er ikke nokashuset. Her er det: http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article519580.ece
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Det du gjør her HI er i grunnen ganske uakseptabelt. Å henge ut et hus på denne måten er ikke greit. Det er sikkert kjekke og snille folk som ønsker å selge huset sitt, så kommer du med usannheter som dette. Skamme deg burde du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå