♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 gah.. håper det gir seg i ue 12.. Med snuppa hadde jeg hyperemesis til jeg var 8mnd.. Flere rundt uke 6 her? Noen som er kvalme?Hvordan gjør dere det med jobb og slik?
2010 Mammaen Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei! Er 6+5 i dag og i dag kom den skikkelig hos meg også.. Var ganske dårlig i går, men enda kvalmere i dag (har ikke kastet opp altså). Jeg har fått time til akupunktur i morgen, fordi jeg ikke vil bli sykemeldt. I dag tok jeg en postafen for å kunne være på jobb. Gikk greit, bet tennene sammen, men var dårlig og humøret deretter! Regner ikke med at det blir bedre med det første, så håper virkelig at akupunktur hjelper. Liker ikke å ta piller mot dette heller. Blir det for ille for deg må du sykemelde deg, det er viktig å huske at når du har det bra har den lille i mage det bra. Viktig å slappe av litt, for det blir ikke bedre av å slite seg ut på jobb. Men vet at det er utrolig kjedelig (i dobbel betydning) å være sykemeldt i ukesvis pga. kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå