mummsy Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er det noen fra Bodø som bruker å være på barnimagen treff på Kafka tirsdager? Har vært der en gang, og det var kunn jeg og et par andre jeg kom sammen med som var der sammen som var gravide.
mamman til Jonathan + spire Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Tippa e veit kem du e;o) Har lest nån innlegg som e gjetta at dæ mått vær du...hihi;o) Koseli på barnimagen treff men sku ha vært fleire sammla ilag:o) Kjæm å ser i huset en dag...klem!
mummsy Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 HEhe. Ja, e trur e skjønna kem du e også Kom kom kom !!!
♥Nemi♥ Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Skulle gjerne ha møtt andre gravide:) Bor utenfor Bodø.
mummsy Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg også. Bor på tverlandet Da kunne vi jo ha avtalt å treffes på et bim i Bodø på en tirsdag. Det hadde jo vært kjempe koselig å møtt kjente og ukjente
mamman til Jonathan + spire Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Vi får prøve å få det til...hadde vært veldig koselig:o) Bor på mørkved! Bare finn en dag det passer for alle så skal jeg stille opp;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå