Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er det bare tull? Jeg trodde at det sto i reglene til facebook at det var privat hvem sin profil man var inne på. Har ikke havnet på en sånn liste men har sluttet helt å gå inn på profiler. Før kunne jeg gjøre det om jeg kjedet meg, men synes faktisk det er litt flaut at folk kan sjekke hvem sin profil jeg kikker på...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Nei, det finnes ikke slike lister.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Det er tull med stor T! Jeg ble tagga i dag,sto på første plass på en profil jeg ikke har vært inne på det siste året hehe,så det stemmer ikke det der...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Du kan vel bare se profilen til dem som har lagt deg til som venn?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Ja, men har alikevel ikke lyst at folk skal vite hvor ofte jeg er inne på enkelte profiler. Hender f.eks at jeg har sjekket profilen til eksen, bare fordi jueg er nyskjerrig. Vil helst ikke at han skal vite det alikevel. Hvordan velger denne stalkerlisten seg ut navn da?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 er bare tilfeldig.. jeg ble nettopp tagget på ene lista til en fyr jeg så og si aldri er innom å ser profilen på.. Og ei venninne av meg ligger på 1.plass på 5 stk, men er sjelden på facebook, så det er nok bare tull hele greia ja
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 hvor ser du denne lista da??? har ikke sett noe sånt jeg. kan man søke den opp i søkefeltet? *gliiiiiiip* håper det ikke er sant da, så flørten min ikke ser at jeg er innom han et par ganger hver dag...hohoh. uffameg DET hadde vært flaut det......
Mamma mjaua Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 jeg har bare komemt på stalkerliten til mine venninner og mine nærmeste venninner + familie har kommet på min, så for min del om mine venners del stemmer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå