Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er lei av sure, hormonelle kvinner som tror at det å bli såra er forbeholdt bare dem selv. "Jeg har mest vondt, jeg har rett til å være hormonell, jeg, jeg, jeg." Vel, dette innlegget handler om MEG! Slakt meg alt dere vil -jeg kommer uansett ikke til å lese det, profilen slettes rett etter at jeg har trykket "lagre". Uansett, er ikke så lenge før fødsel, så da velger jeg å konsentrere meg om meg selv og babyen. Takk for all moro her inne - så lenge det varte!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Øhh...ok? Herregud, for et innlegg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg må si at det er mer overraskende at det ikke er flere av disse innleggene her. Hvem er vi til å dømme, vi vet vel ikke hvorfor hun velger dette. Noen er tøffe og tar opp kampen, andre har kanskje fått nok?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Enda en dramaqueen melder pass. Good riddens!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Hallooooo! Trekk bort gardina! Dette er et FORUM! Det er ikke REAL LIFE. INGEN bryr seg om hvem du er, hva du mener, eller hva du gjør. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Det gir oss andre en pekepinn om å bruke hodet, selv om dette "bare" er nett. Når noen blir så lei seg som vi har sett flere tilfeller på her inne i det siste, betyr det bare at vi andre kan være varsmomme i vår kritikk. Synes HI har ett poeng: Vi kvinner har en lei tendens til å se bare oss selv. Vi tar vel ikke så ofte hensyn til andres hormoner. Lykke til , HI. Håper du kommer tilbake til dib etter at du har født!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Kan godt forstå hvorfor hun ikke gidde lengere. Er utrulig mange negative folk hær inne, drittslenging osv. Dette burde va en plass man kan søke etter svar når det er noe man lurer på uten at man skal være redd for at man skal får en frekk kommentar slengt midt i tryne. Tror nok de fleste er hær inne for å få råd/gi råd av de som er i samme "båt" , de som er gravid og har jevnaldrede barn osv
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Enig, 18:39. Men det er noe i at "kvinne er kvinne værst". Synd, for jeg tror det blir masse tull her inne av at det er så masse kvalm! Tenk om vi kunne brukt hverandre mer fornuftig! Det er jo til sammen en hel masse kunnskap fordelt på oss som er her inne.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 LOL Akkurat det vi trenger, en drama queen som kommer og går etter dagshumøret;-) *skratt skratt*
Gjest Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 JA, FYSJ, alle disse gravide, hormonelle kvinnene. Du har bare ikke fått med deg at det er BiM, mens brorparten av de som er på anonymforumet her tilhører på DiB og BAM?! Kanskje likegreit om vi blir kvitt deg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå