PAVEEL Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 jeg har lyst på det, men aner ikke hvilken....
Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Jeg har en nett, liten, rååååsa Asus Eee. Bruker den stort sett bare til sofasurfing, og er kjempefornøyd. 10" skjerm, så ikke av de aller aller minste (de har vel 8,noe") og den skulle ikke vært noe mindre. 10" er akkurat passe :-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg har samma RÅÅÅÅÅSA mini pc som tingeling_80 Super fornöyd med den, men bruker den bare til "surfe" pc, har en annen som jeg bruker når jeg skal jobbe osv....
Sistah*G07*J09* Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 har en acer aspire one og er SUPER fornøyd Fikk den hos snille beste kjæresten min i bursdagsgave Knall bra skjerm, det eneste minuset er at jeg har den billigste versjonen og den har litt dårlig batterilevetid. Men bruker den bare i sofaen til å surfe litt og slå opp forskjellig, så har alltid strøm i nærheten Visst du kjøper den til rundt 3500kr så får du bedre batteri
Makko med to små gutter Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Har en Asus Eee vi og (riktignok ikke rååååsa), bruker den så og si aldri. Kanskje det er fargen?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Makko, vil du kanskje selge den til meg? ;O)
LettBris Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Har også Asus Eee ;-) Superfornøyd!!
* 5 om dagen * Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Jeg har ikke sånn maskin,men jeg lurer på å kjøpe en til min datter som er 13 år til jul. kan den anbefales til ho? ho sitter mest på msn,og shatter,og hører på musikk. det blir lite fornuftig arbeid på den tror jeg. så om dere har et merke,hvor dere har kjøpt den og hvor mye den koster,hadde jeg blitt glad for informasjon.
Blåmandag¤ Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Jeg har også Acer Aspire One, den er fin den. Dårlig batteri, men det er egentlig det eneste minuset. Liten skjerm og tastatur ble jeg vant til etter et par dager. Nå bruker jeg den bare til å surfe stort sett, kjøper en annen når jeg begynner jobbe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå