Gå til innhold

jeg er nok ikke så heldig nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 4 positive tester før tiden egentlig var inne til å sjekke hadde jeg plutselig en negativ i går. håper på feil ved testen. jeg har på en måte skjøvet tanker om evt graviditet fordi jeg ikke orker tanken på å bli skuffet. bedre å mentalt forberede seg på at mensen kommer heller. men jeg blir ikke kvitt denne kvalmen, den er der konstant. har brekt meg flere ganger i dag, skulle sette frem maten hvor jeg jobber og det var stekt fisk på menyen. jeg har jobbet i ferskvare så lukten takler jeg. men klarte så vidt å snuse mot veien der fisken var. holdt på å kaste opp i nærmeste vask. har gått med sinnsykt murringer i hele dag og IKM er på torsdag. har ikke TR kommet til fredag tar jeg en ny test. har gått i flere dager nå å innbillt meg at jeg har mensen bare uten blod for det kjennes slik ut. har flere tegn på at noe er på gang, kvalme, utflod, trøtthet, halsbrann(har jeg aldri ellers, sist gang var ved første graviditet), jeg er svimmel som pokker, og hodepine som den jeg hadde i første graviditet. av å til kjennes det ut som livmoren blir dratt ut til hver sin side, er faktisk frustrerende ubehagelig til tider. uansett, jeg tror mensen kommer snart, hadde jeg hatt ømme pupper hadde jeg kansje blitt overbevist. har heller en følelse at brystene blir dratt utover hele tiden, akkurat som en krok som blir satt inn under og dratt fremover. men dem er ikke ømme. vell... skulle gjerne vært 100% sikker. men har ikke lege time før jeg er 1 uke over IKM. så får vente å se hva som skjer frem til da. huff. vil så gjerne ha en liten krabat til i hus :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok 3 positive tester 4 dager før forventet mens.. å 2 dager før testet jeg negativt...

men her er jeg, straks i uke 28:)

får du positive tester, så er du mest sannsynlig gravid:D

Skrevet

takker for svar :) jeg ønsker virkelig dette :D livredd for TR nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...