Gjest Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 http://www.dinside.no/824502/farlige-flasker-fjernes Har kjøpt inn tåteflasker og brystpumpe Avent, og har tatt di ut fra pakkningene og skulle koke di... så leser jeg dette og det står at di ikke tar imot flasker/smokker som er åpnet (selvom di hverken er kokt eller brukt!).. Synes dette er ganske så hårreisende da det er snakk om en god del penger!
Pia-Malin Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei, Hvis jeg har skjønt dette riktig så skal pumpen være helt trygg. Det er materialet i flaskene som kan inneholde bisfenol, smokkene er også helt trygge. Du kan jo kjøpe inn nye aventflasker som ikke inneholder bisfenol (sure penger det og, men rimligere enn å måtte skifte ut alt) siden alle aventflasker kan brukes til pumpen. Eller er jeg helt på bærtur nå..?
Gjest Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Er ikke helt sikker, men det finnes vel bare en type aventflaske?..Airflex
Pia-Malin Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Joda, men noen steder selger de jo de nye Avent Airflex, som ikke skal inneholde bisfenol (de er merket at de ikke inneholder dette stoffet) og de kan man jo også bruke rett på pumpen. Sånn at du ikke trenger å bytte hele pumpen. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå