Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god "bilde-babycall"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og evt. hvor jeg får kjøpt den?....

Kjekt å ha når soverommene er i andre etasje ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meningen å skrive to innlegg....det første kom ikke før jeg hadde skrevte nr. 2 ;-9

Skrevet

Mener du med video?

Vet at Super Nova er sikklig bra, men den er uten video da

Skrevet

.....tenkte på en med kamera ja....

Skrevet

doro har en babycall med kamera.. vi er veldig fornøyd i alle fall! koster ca 1200 (vi bestilte på nett)... Nova har jeg bare sett til 2000..

inntrykk av av at de bruker en del batteri da,..

Skrevet

Har en nova babycall med kamera. Fungerer kjempefint, og du kan jo også bruke den med bare lyd, eller funksjonen som gjør at kameraet aktiveres ved bevegelse eller lyd. Da sparer du batteri. Den kommer med veggfeste,og dersom du bruker calleren flere steder, for eksempel både i vognen og i senga, så må du kanskje være litt kreativ med tanke på hvordan du skal feste kameraet...men veldig greit å ha muligheten til å se babyen:)

Skrevet

Hei, vi har video nova sin og er veldig fornøyd med den ihvertfall, koster vel ca. 2000 kr, fåes kjøpt hos babyshop tror jeg...

Kjøpte først en fra doro med kamera, men den virket ikke i huset vårt, funket kun hvis det var fri sikt mellom enhetene...

Fikk levert den inn igjen da doro hadde hørt om dette problemet før, i noen hus funker den faktisk ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...