Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hvor vanlig er det å få et innbilt svangerskap? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Det lurer jeg og på. Jeg hadde mensensmerter og var trøtt, ble sur og rinete men mensen kom til slutt allikevel. Og det var to uker etter at den egentlig skulle komme.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg tror det er endel som har det. For de vil så gjerne ha en baby og har prøvd lenge, så inbiller de seg til slutt at de er gravid for de ser etter tegn hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg er i første pp nå og har ikke kommet til det stadie at jeg tar EL-tester, tempen hver dag osv... Har egentlig ikke regnet med at det skal skje noe med en gang. Men jeg har vært hormonell som faen, mutt og stille (ifølge samboeren), trøtt, mensenmurringer i en uke og isted gulpet jeg (nesten tre timer siden jeg spiste sist) Vet at sure oppstøt som oftest ikke kommer før en stund ut i svangerskapet, men nå begynner jeg jo å lure. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå