L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 var ikke plaget med dette sist, hadde mye de siste 2 ukene, men ellers ingeting... men i dag har jeg hatt kynnere en ca 6 ganger... magen er stein hard og jeg blir skikkelig sviemml hver gang de kommer... vet ikke om det kan ha sammenheng med at jeg bar sønnen min først på armen og deretter masse varer inn??? det var ganske tungt da, men tenkte ikke så mye over det før etterpå... Det har iallefall gitt seg nå, men er det noe å bekymre seg over? er kun smerter i magen, ikke i ryggen.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Er du flere gangs fødende er det normalt, det sa legen til meg. Kroppen din vet da hva som skal skje og forbereder seg, var svaret jeg fikk. Jeg er 4. gangs og har hatt kynnere nesten siden jeg fant ut at jeg var gravid i ca uke 5.
Life is a gift Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Kynnerene meldte sin ankomst her også i dag. Jeg er andregangsfødende i uke 14. Hadde MYE kynnere forrige sv.sk. og fødte på 3 timer. Så det er tydelig at det kan bli mye det samme denne gangen.
* * felicia** Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg er 3. gangs og har hatt kynnere allerede siden uke 8-9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå