4barns mor Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Da har jeg vært å fått min andre omgang med modningsakupunktur, så får vi håpe det skjer noe her snart. ) Termin i dag..
maizi Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Så spennende!! Du må holde oss oppdatert! Jeg er kun i uke 37, men skal ha min første akupunkturtime onsdag. Merket dunoe etter sist? Sjekket fremgang på modning? Lykke til!
4barns mor Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Har blitt moden etter første gangen ja, myk livmormunn og begynnende åpning.. )
maizi Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 hvordan går det med deg? skal ha min første modningstime i dag:)
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 har vært på min 5. modningstime og er øm i ryggen og moden, har fortsatt 2 uker til termin så er ikke slik at jeg har det travelt=)
maizi Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Nå har jeg hatt min aller første modningstime og kjenner ingenting, men satser på at kroppen jobber likevel:) hvor ofte har du time? Akupunktøren ville prøve å sette i gang i dag, men da fikk jeg litt kalde føtter (kun i uke 37), så det ble med modning. Babyen min er estimert til 3,5 kg i uke 37 så er jo igrunnen ferdig. Håper jeg slipper å vente s lenge...... Skal du ha igangsettingsakupunktur også?
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 veldig overraska over at akupunktøren ville sette "igangsettingsnåler". Hun som setter nåler hos meg sier at de aldri jobber mot naturen og hvis ikke modninga fører til fødsel så er man faktisk ikke klar.....!! Jeg håper jo at jeg slipper å gå over termin, men når jeg er over termin vil jeg be henne om å hjelpe kroppen i gang ja=) Jeg har time 1 gang i uka og jeg kjenner at kroppen jobber når nålene er i, blir varmt og rar i kroppen!
maizi Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Vet ikke hva hun legger i begrepet igangsetting, men som du sier mente hun det ikke ville skade å prøve fordi hvis kroppen ikke var klar så ville den heller ikke respondere. Men venter til termin jeg også før jeg tester det. MAn skal vel ikke tukle for mye med naturen. Men har fått beskjed om at jeg får stor baby og er veldig redd for å gå mye på overtid...men han kommer vel når han er klar:) Men kjenner ingenting forløpig! Ikke en kynner en gang:( Kjente heller ingenting når nålene var i. Hun satt nåler i panne, mage, rygg og to i beina.... Er du andregangs? Gikk du på overtid sist?
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 jeg får en del nåler i beina, vet at 2 av de er for bekkenet (og 2 i armen for bekken). Ellers er det 2 ved lilletåa på hver side. ankel, kne og lår.... jeg fikk inntrykk av at igangsetting er noe sterkere enn vanlgi modning og jeg synes det er fint at hun venter...kan vel ende opp med maserier og bare masse kjør! At du ikke kjenner noe betyr ikke at ikke noe skjer, jeg har veldig lett for å reagere på slike ting:P Gikk forresten 1 uke over med 1. men fødselen gikk veldig fort. jeg tror liksom at akupunktur ikke GJØR at babyn kommer fortere, men detk an hjelpe på at fødselen går fortere og bedre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå