ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Litt blandede følelser nå.. har jo sett film av fødsel før. Har bare ikke fokusert så mye på at det skal et menneske ut av meg der nede liksom.. Tenkte først..hmm.. når kommer vi til selve sluttfasen her.. så kom den.. neste tanke: Hvorfor sitter jeg å ser på dette her! Melder meg ut av graviditeten...helt uaktuelt å gjøre det der.. så kom babyen.. da ble jeg lettet og glad, litt rørt. Men når jeg så de sitte der med babyen i hendende og var en lykkelig liten familie så kan jeg nesten ikke vente til å kunne holde den lille selv. Førstegangsfødende;) http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html#
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Å hjelp, har jeg enda angrefrist? Jeg vil ikke føde!
AngryBird Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Nei og nei... voffor trykker jeg på sånne linker....... Det ser jo bare helt fullstendig FEIL ut at noe så stort skal ut DER....
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Tenkte det samme selv! Fant linken her inne! Nå må jo prøve å konsentrere meg om studier.. og ikke skremme meg selv før enn jeg må...
taras Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 OMG!!! så ekkelt det var da hodet skulle ut. jeg vil ikke vil ikke vil ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå