Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 kjæresten min er deprimert pga sykdom i nærmeste familie. Vi har knapt hatt sex på 6 mnd pga dette, og nå klarer jeg snart ikke mer! jeg har selv vært deprimert og vet hvordan det er og har full forståelse for at han er det. Han jobber og trener, men sex - nope! har ikke lyst. jeg har støttet ham, spurt om det er noe jeg kan gjøre osv, jeg har foreslått at han prater med noen om dette, men får svaret "det er ikke så mye å prate om".... det er så trist å ikke ha kjæresten sin! vi skal flytte sammen nå snart, og har ønsker om å lage baby. Men det går jo ikke uten at man har sex! uff, det bare sliter sånn på meg siden dette har pågått 6 mnd, og er så fryktelig ulikt ham...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 det første jeg reagerer på er at dere planlegger barn når kjæresten din ikke er frisk...?! Jeg ville ha ventet til han hadde vært frisk! Alle barn fortjener friske foreldre, syns du ikke? Skjønner at det må være vanskelig å ha en deprimert kjæreste. Har aldri vært i din situasjon så det er vanskelig for meg å gi noen gode råd (utenom å vente med barn!). Håper kjæresten din oppsøker hjelp og kommer seg videre. Ikke gi han opp! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 han er ikke klinisk deprimert, han er i full jobb - han er deppa pga bestefaren som har fått kreft. Det er ikke som om han er ute av stand til ting, han sitter ikke hjemme og griner osv. jo, vi planlegger barn. Vi er begge godt voksne, og barn passer vel uansett aldri perfekt gjør det det? har ingen planer om å gi ham opp
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg må si meg enig med anonym over her. jeg ville ha ventet med babyen til kjæresten hadde kommet til et stadige der ting ser litt lysere ut. Det er vanskelig å blande sorg og glede, som regel er det det som er først som vinner. Husk at din mann ikke skal bære barnet og da heller ikke er like tilknyttet til det som du er de første ni månedene. Hvis bestefaren da blir sykere evt dør kan denne sorgen faktisk overgå gleden ved å ha et barn på vei. Hvis bestefaren derimot dør kan en graviditet komme som en glede i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå