Gå til innhold

Overtidskontroll på KK

Anbefalte innlegg

Skrevet

På onsdag er jeg 12 dager over termin og skal ettersom jeg har forstått det på overtidskontroll på KK. Er det bare å møte opp på KK? Når skal man evt møte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke fastlegen/jm (den som har hatt svangerskapskontrollene) som booker overtidskontrollen da ? Det har ihvertfall jeg fått beskjed om fra min fastlege...(men nå bor jeg i Stavanger og ikke Bergen da...)

Skrevet

Fastlegen min visste rett og slett ikke, visste ikke en gang når det var overtidskontroll! Men jeg var på vekstkontroll på kk på termindato, og da syns jeg å huske at legen der oppe sa at man møter opp der 12 dager over termin. Syns det er litt rart at det ikke står noe om dette på hjemmesidene deres...

Skrevet

Når jeg fødte sist ble det bestilt av jordmor i det jeg var over termin, men altså bestilt time til den 12 overtidsdagen. tror kanskje at du må få legen din til å bestille time. ring han/henne og hør. evt hør med jordmoren din.

Skrevet

Ringte kk i dag for å høre, joda, legen skulle nok ha bestillt time til meg. Men nå fikk jeg time til i morgen allikevel siden han ikke hadde gjordt det. Skulle tro leger hadde greie på det...

Skrevet

det var bra du fikk komme til i morgen! sløv lege, best å passe på selv ja:) lykke til og håper babyen har tenkt å komme ut veldig snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...