Gå til innhold

når for syk for barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang. forkjølelse?

Nå er jenta mi på to ganske forkjølet, renner av nesen hele tiden og hun blir jo fortere sliten siden hun er så forkjølt, men ellers god form og i aktivitet, spiser godt, hva gjør man? hvor går grensa når man skal holde de hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ikke er i høvelig form og ikke kan være ute, burde du ha henne hjemme.

Skrevet

Jeg hadde ikke holdt henne hjemme. Jeg hadde sendt med henne en pakke meg servietter for nesten (husker ikke hva det heter) Og bare sagt ifra til de som jobber i bhg om å holde et øye med henne. Og viss hun blir for slakk/syk bedt de om å ringe slik at du får hentet henne hjem. Det er min tanke hvertfall.

Feber, spying osv.. er grensa her (:

Skrevet

Hvis jeg skulle holdt henne hjemme ved forkjølelse hadde hun ikke vært ofte i bh.. til og med de i bh steiler ved tanken på at det er nok til å holde hjemme.

Ser an allmenntilstanden, er hun varm, dårlig på andre måter etc. Men snørrete/forkjølet? Da sender jeg i bh.

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte også, sykdag dagene ville vel fort blitt oppbrukt da.. Men har litt vondt av å sende henne i barnehagen slik. Ikke noe morsomt å være forkjølt.

Hi

Skrevet

Oppkast og feber er eneste grunner til å MÅTTE bli hjemme.. ;)

Evt kan dere ta en kosedag, hvis du har mange sykedager til gode. Små barn blir fortere sliten og da er det godt å ta det litt med ro.

Skrevet

Kraftig forkjølelse med gul/grønt snørr. Dette smitter og det er veldig slitsomt for barn å ikke være i topp form i bhg.

Skrevet

"Jeg hadde sendt med henne en pakke meg servietter for nesten "

Det blir litt Bibelsk storhet over dette med å tenke på nesten når man sender med servietter.

Skrevet

Snørr i barnehagen må man tåle.

Det er temperaturen og allmenntilstanden som er avgjørende for om barnet bør være i banehagen eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...