Bolla:) Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 ta hull i ørene på småjentene? jeg tror jeg var sånn 2 år eller noe og husker ingen ting..og d er jeg glad for ellers hadde d ikke blitt noe hehe...gr ikke med planer om d på vesla men greit å høre med andre
engajente Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei Rundt her vil ikke frisørene ta hull i ørene på barn før de er 3 år.
Libido- Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Synes det er opp til hver å bestemme hva som er best for sine barn. Personlig synes jeg det er kjempe søtt med ørepynt fra de er baby.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Her har eldstemann og jeg en avtale om at vi kan snakke om det når hun blir 10år. Frem til da er det uaktuelt. Jeg personlig synes ikke noe om å stikke hull i barna sine før de selv ytrer et vedvarende ønske om det, og er så store at de forstår konsekvensene av det.
It's all about me Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Jeg synes det er en bra tid å gjøre det når jenta selv ber om det, vet hva det innebærer og klarer å rense selv. At foreldre skal ta denne beslutningen på vegne av sine barn før de er store nok til å snakke for seg synes jeg er en stor uting og kun forfenglighet og egoisme fra foreldrenes side.
Bolla:) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2009 ja d er jo ganske individuelt..jeg er utroolig glad mamma og pappa gjorde det for jeg har alltid trives med det og synes ørepynt er kjempefint men jeg hadde ikke turt å gjøre det senere :S hehe
Pirkeanonym Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Når jentungen selv ber om det skal mormoren ta henne med til frisøren å gi henne hull i ørene. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå