Gå til innhold

Hvor lenge etter slimproppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter slimproppen gikk fikk begynte fødselen?

Jeg er 2 dager på overtid i dag, og slimproppen har akkurat gått!

Håper det skjer idag eller de nærmeste dagene! Er så lei nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen ? :)

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

For venninna mi gikk det vel 14 timer fra slimproppen gikk til ungen var ute. På termin :-) Det kan gå dager også, da...

Skrevet

... eller uker...

Slimproppen har absolutt ingenting med selve fødselen å gjøre. Det eneste det betyr er at livmor begynner å gjøre seg klar / modnes. Noen ganger går slimproppe halveis ut i svangerskapet og det etableres ny slimpropp! Diskuterte litt med tanta mi og etter 5 barn har hun fremdeles tilgode å "oppleve" en slimpropp....syns den er litt opphauset jeg:-)

Skrevet

ja, jeg er klar over at det kan ta dager og til og med uker før noe skjer etter at slimproppen har gått! litt irriterende i grunn, he he :)

Men har de to siste nettene har maserier og vondt i magen og rygg..

Idag var jeg skikkelig uvel i 12 tiden ( kvelm og varm )

Så gikk jeg en lang tur i 2 tida og var hjemme ca en time senere..

Da var slimproppen gått mens jeg gikk tur. Fikk vondt i magen på turen, men det gikk over..

Nå sitter jeg bare å håper på at noe skjer idag eller de nærmeste dagene! Har en del mensmurring som kommer å går, men er sikkert ikke noe...

Skrevet

Du er ikke alene. Blir helt gal. Min gikk på fredag...ingenting skjer. Termin om 2 dager...

Skrevet

leste et eller annet sted at det tok normalt fra 1-7 dager fra slimpropp er gått til fødsel er i gang. Snart skjer det nok noe....lykke til!

Skrevet

slimproppen min har brukt å gå ut for å kjøpe kaffe.

Skrevet

Med første mann tok det 8 dager fra slimproppen gikk til han var kommet til verden!

Ble veldig glad når den gikk og tenkte at nå ble det fødsel innen et par dager..men dagene gikk;o)

Skrevet

det gikk 6 dager før fødselen va over etter at slimproppen gikk. men hadde f... masrier dag og natt etter at den gikk:(

Skrevet

Slimproppen gikk her for en uke siden!!

Det må jo ha vært det :) En slimete klump!! Ikk hatt det verken føre eller etter!! Ikke kjent no mer etterpå!! Min termin er i dag, å legen sin er på fredag!!

Leste i mam at det kunne ta fra 1-7 dager føre fødselen satt i gang! Så da burde min sette i gang snart :)

Sist gang gikk den på kvelden, å snuppa var ute kl ett dagen etter!

Masse Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...