Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hvor lenge etter slimproppen gikk fikk begynte fødselen? Jeg er 2 dager på overtid i dag, og slimproppen har akkurat gått! Håper det skjer idag eller de nærmeste dagene! Er så lei nå...
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2009 noen ?
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 For venninna mi gikk det vel 14 timer fra slimproppen gikk til ungen var ute. På termin :-) Det kan gå dager også, da...
luftbobler Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 ... eller uker... Slimproppen har absolutt ingenting med selve fødselen å gjøre. Det eneste det betyr er at livmor begynner å gjøre seg klar / modnes. Noen ganger går slimproppe halveis ut i svangerskapet og det etableres ny slimpropp! Diskuterte litt med tanta mi og etter 5 barn har hun fremdeles tilgode å "oppleve" en slimpropp....syns den er litt opphauset jeg:-)
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2009 ja, jeg er klar over at det kan ta dager og til og med uker før noe skjer etter at slimproppen har gått! litt irriterende i grunn, he he Men har de to siste nettene har maserier og vondt i magen og rygg.. Idag var jeg skikkelig uvel i 12 tiden ( kvelm og varm ) Så gikk jeg en lang tur i 2 tida og var hjemme ca en time senere.. Da var slimproppen gått mens jeg gikk tur. Fikk vondt i magen på turen, men det gikk over.. Nå sitter jeg bare å håper på at noe skjer idag eller de nærmeste dagene! Har en del mensmurring som kommer å går, men er sikkert ikke noe...
lykkelitenkomtilverden Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Du er ikke alene. Blir helt gal. Min gikk på fredag...ingenting skjer. Termin om 2 dager...
Snuttemor Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 leste et eller annet sted at det tok normalt fra 1-7 dager fra slimpropp er gått til fødsel er i gang. Snart skjer det nok noe....lykke til!
ymeeiram Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 slimproppen min har brukt å gå ut for å kjøpe kaffe.
mamman til Jonathan + spire Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Med første mann tok det 8 dager fra slimproppen gikk til han var kommet til verden! Ble veldig glad når den gikk og tenkte at nå ble det fødsel innen et par dager..men dagene gikk;o)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 det gikk 6 dager før fødselen va over etter at slimproppen gikk. men hadde f... masrier dag og natt etter at den gikk:(
minimy m Emma & Emil! Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Slimproppen gikk her for en uke siden!! Det må jo ha vært det En slimete klump!! Ikk hatt det verken føre eller etter!! Ikke kjent no mer etterpå!! Min termin er i dag, å legen sin er på fredag!! Leste i mam at det kunne ta fra 1-7 dager føre fødselen satt i gang! Så da burde min sette i gang snart Sist gang gikk den på kvelden, å snuppa var ute kl ett dagen etter! Masse Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå