Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med jormora i dag og hun sa at jeg kom til å få lille prinsessen min innen ei uke :D!!!! Da lever jeg i håpet om at det stemmer :P har termin om 2 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kunne hun vite det??

Skrevet

Fordi hun har komt heeelt ned i bekkenet og har kraftige kynnere hele tiden :) pluss jeg har fått mine 2 andre jenter 1 uke før tiden;)!!

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg hadde ikke vært for sikker, ingen jordmødre eller leger kan si sikkert når babyen kommer :-)

I uke 31 fikk jeg vite at babyen min kunne komme når som helst, og her sitter jeg, like gravid, i uke 37. Hehe.

Skrevet

hehehe!! jeg bare tenker at ingen skal få ødelegge gleden min av å tenke på at jeg ka få henne innen en uke! :D Jeg vet selfølgelig at de kan ta feil, de er jo ikke synske heller, men jeg synest det er gøy og spennende at hun var så posetiv og trodde jeg kom til å få innen en uke! Så jeg velger å leve i HÅPET om at hun kommer før tiden sånn som mine andre 2 har gjort!

Skrevet

AH!!! Heldige du!!! Eg trur du har beibissen din i løpet av veka eg!! :)

Har termin om to veke eg ôg, og vil ha han ut NO!!! Skal til jm imorra, om ho seie det samme som din sa til deg så sluke eg det rått!! Hehe!!

Skrevet

Håper jeg har henne i løpet av uken vertfall ;)!!! Blir så koooos;)

Ja jeg skal tro på det hun sa:p!! hehehe!! Hvorfor ikke liksom :P

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Det kjipe er jo hvis hun ikke kommer i løpet av en uke, da blir man såå skuffa. Men vi kan håpe ja! :-D Hadde vært kjempegøy å bli ferdig fort. Jeg er litt misunnelig, hehe.. Her har ikke lillemann skjønt tegninga i det hele tatt, han svever fortsatt ute i "intet" ;-)

Skrevet

nei, jeg blir ikke så skuffa;)!! hun skal få den tiden hun trenger til å komme;) <3 men siden hun sa at hun kom til å komme i løpet av en uke, så kan jeg liksom forvente henne hver dag, det er spennende synst jeg;p Jeg har alltid tenkt at hun kommer sikkert når jeg har termin eller kommer til å gå over tiden, men nå er jeg mer positiv til at hun kommer før :) så nå føler jeg for å pakke baggen snart å få laget til vuggen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...