Gå til innhold

Såret og har det vondt (samme som på BIM)

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Takk for den som gidder å lese. Har nå havnet i en situasjon som jeg tar veldig tungt. Jeg har vært betatt av en som bor her i bygda i rundt 1 år, men ikke turt å si det før for ca 2 mnd siden, fordi jeg trodde han hadde dame. Nå viser det seg at det har vært slutt med dama i over 1 år, og han bor aleine, og er helgepappa for sin 7 år gamle datter.

Etter at jeg sa til ham at jeg hadde følelser for han, inviterte han meg ut på disco og danset med meg hele kvelden, så gikk vi hjem til han og så på film, og det ble en del råklining i flere timer, men ikke noe mer. Fikk inntrykk av at han likte meg veldig godt, og som jeg kjenner han, så er ikke han en som bytter jenter annenhver uke, virker som en seriøs og snill kar som tar ansvar (han er i midten av 30-årene, jeg er 30).

Etter at jeg kom hjem den dagen, så sendte jeg melding og spurte om han ville komme på besøk... han avslo fordi han hadde mye å gjøre, og samme skjedde flere ganger. Så avtalte vi at jeg skulle komme til han, og da var han borte når jeg kom, var visst hos en kamerat og "glemte" av hele avtalen :S Etter det spurte jeg rett ut hva han vil, og han sa at han vil lære meg bedre å kjenne, men ta det med ro og ikke forhaste ting.

Det som skjer nå, er veldig rart og sårende. Han inviterte meg på motorsykkeltur, og vi hadde det moro under turen, og drakk kaffe hjemme hos meg etterpå. Men jeg fikk ikke en klem av ham en gang... og når jeg nå ba han ut på disco, så hadde han igjen noen andre planer, noe han merkelig nok alltid har når jeg foreslår noe. Før var han mye på msn, men nå har han vært frakoblet i flere uker, mistenker at han har sletta meg. Og på facebook gidder han så vidt prate med meg et par ganger i uka, og sender aldri sms.

Jeg føler meg brukt, at han bare koste med meg fordi det er lenge siden han hadde dame, og han trengte litt nærhet. Han visste om følelsene mine og at jeg er blitt dumpet av en på en ganske grov møte for noen måneder siden. Jeg skjønner hvis han trenger tid, men skal det virkelig gå flere måneder mellom hver gang han kysser meg, og ellers skal han aldri ta kontakt? Og hvis han vil bli kjent med meg, som han sier, så burde han ikke takke nei til å gå på kino/disco/komme over på kaffe? Det e vel ganske vanlige ting som venner og kompiser gjør uten at ting blir komplisert... Virker som alt, søvn, slappe av, tur med venner, fisketur aleine er viktigere enn å møte meg. Når vi ses i byen noen ganger i uken, kan han finne på å sende flørteblikk til meg eller et par kommentarer.. skjønner ikke vitsen med det.

Ser han hver dag, fordi vi har samme vennekrets og jobber i nærheten av hverandre. Hva synes dere jeg bør gjøre? Sitter bare og gråter og føler meg verdiløs... tenker på hva gikk galt, synes han jeg var stygg, ekkel eller irriterende? Må nok innse at han ikke er interessert, og at han bare er ute etter å leke med meg på en ganske så ond måte.

Hadde dere sagt ifra om ting? Eller bare lot som ingenting og latt være å svare på facebook/ignorere han ute på byen? Eller spurt hva han mener og fortalt ham hvordan ting oppleves fra min side?

Trenger virkelig gode råd her, fordi jeg er dum nok til å ha et lite håp om at han er interessert men sliter etter bruddet, og vil helst ikke ødelegge noe ved å buse ut med ting. Men uvisstheten begynner å tære på meg skikkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke noe godt det der!

Men nå ville jeg latt han være. Ikke ta kontakt og spill kostbar. La han ta kontakten og prøv å være litt laidback.

Kanskje han er litt redd? Han er jo helgepappa og har avsluttet et forhold for 1 år siden. Kanskje han vil være sikker på at dette er det store? Ikke vet jeg, men jeg ville oversett han litt, være vanlig høflig når du treffer han. Og når han tar kontakt , kan du spørre han på en enkel måte om hva han egentlig vil fremover.

God klem til deg.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

takk for svar. har nå trukket meg litt unna, men ser ikke ut som det skjer noe, han er antaglig ikke interessert. har lyst til å spørre hva som er grunnen til han ikke vil noe mer...

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ikke enset han men bare gått videre og fokusert på meg selv. Det er nok han som taper på det i lengden:)

Skrevet

Hvis han er interessert kommer han til deg (han har jo både telefonnummeret ditt, har deg på Facebook og msn, ikke sant?). Gjør han ikke det, er han ikke interessert. Menn er enkle sånn.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Trodde også før at menn var enkle... Men en som plutselig gjør framstøt for så kutte meg ut, så ta kontakt senere for å henge litt sammen og flørte, og kutte meg ut igjen? SYnes det er dårlig gjort å oppføre seg sånn når man ikke er interessert. Da er man ute etter å såre med vilje

Skrevet

Kanskje han er usikker på hva han vil? Du bør snakke med han, for du har sterke følelser for han og han kan ikke holde deg for narr på denne måten. Isj, å være forelska skal jo være hyggelige greier det:/

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg hadde også villet latt vær å ta noen form for kontakt. Når han etterhvert begynner å etterlyse deg sier du bare at du trodde ikke han var intressert.....

Vet at det er hardt å gjøre, men tro meg, du vil tjene på det i lange løp.... Da finner du ut hvor du står og dersom han er intressert skjønner han kanskje at han må jobbe litt for å holde på din intresse også.

Skrevet

"He's just not that in to you" - har du sett den filmen? Den BØR du se! Da hadde du skjønt at det ikke er vits i å ofre denne karen en tanke. Men dessverre gjør vi jenter det gang på gang på gang. Kan love deg én ting; er menn interessert trenger du omtrent ikke løfte en finger; -da kommer de til deg!

Skrevet

Sånn tenkte jeg med engang også! "He's just not that into you"

Skrevet

Helt ærlig. Han virker ikke veldig interessert og jeg hadde ikke orket å være med en mann som viser så klart at jeg ikke er en prioritet. Skjønner at avvisning er vondt, men ingen grunn til å piske en død hest NEXT!!

Skrevet

Må si ærlig at det kan virke som han ikke er så interessert, selv om det gjør vondt. Kjærlighetssorg er ikke greit, uff.. mye greiere når følelser blir gjengjeldt. Skjønner at du føler deg "brukt", men sånn du skriver det, så synes jeg ikke det virker som om han har gitt deg så mange forhåpninger? At dere treftes og klinte den ene gangen, kan jo ha vært for å se om følelsene var der, og om han ville satse liksom? Og siden dere møttes igjen senere på motorsykkeltur, hadde det kjempe fint, men ikke ble noe kosing, kan jo kanskje det tyde på at han syns du er kjempegrei å ha som venn, men ikke mer? Nei dette ble bare synsinger ut fra hva du skrev. Gi ham litt tid du, er han interessert i mer så tar han kontakt.

Masse lykke til uansett hvordan det blir :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Liten oppdatering fra meg her. Har nå pratet med han på facebook, og han virker som ingenting hadde skjedd, driver og prater og fleiper med meg. Synes det er veldig dårlig gjort, så jeg sa til han at han gir meg litt motstridende signaler, og spurt han rett ut om han ville være venner, eller om han hadde lyst til å prøve noe mer etterhvert når ting har roet seg ned for ham. Fikk ikke noe svar på brevet, så antar at han blåser fullstendig i mine følelser og mener at jeg ikke er verdt noe.

Tror ikke jeg vil se den filmen. Ikke fordi jeg er naiv, men det blir en ekstra bekreftelse på at jeg aldri har hatt noen som var interessert i meg, og jeg har passert 30 år. Har vært samboer lenge, men aldri hatt ordentlig kjæreste som tok vare på meg, synes det er trist.

Skjønner egentlig ikke det, fordi jeg har vanlig utseende, er slank, har god utdannelse, bra lønn og kan prate med folk om alt mulig. Ganske flink til å lage mat og organisere ting. Jeg virker heller ikke desperat, med han fyren her, så har jeg aldri ringt ham, sendt 2 eller 3 sms siden alt begynte, og ikke bombardert ham med meldinger på msn eller facebook. Det eneste var at jeg foreslo å finne på noe 3 eller 4 ganger, og fortalte hva jeg følte for ham, fordi det føltes naturlig å gjøre det. Må dessverre innse, at jeg må la denne snille, vakre og ordentlige gutten gå sin veg.

Har vært borti et par-tre stk siden forholdet med barnefaren tok slutt, og ingen har vært interessert i noe annet enn lek, noe som ikke er så spennende for meg, synes sånt tilhører tenåringsalderen. Holder på å gi opp håpet om å finne en kjæreste før ungene har flytta ut.

Skrevet

Heisann! Du får deg nok kjæreste, men som flere over her skriver, han virker ikke ut til å være noe for deg. Bruke følelser på denne måten, og vike unna når du ber om et svar, umodent!

Nei, slutt å tenk på mannfolk så kommer det når du minst aner det... :))) Det gjorde jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...