Gå til innhold

Har dere kynnere og vondt om natta?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uke 31 + 5 her:

 

Spesielt etter dager jeg har stresset eller ryddet/husarbeid har kvelder og netter vært veldig vonde. Lite søvn og ikke noen måte å ligge på,

 

Flere som har opplevd dette?

 

Har fått vite at nurket ligger med hodet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat samme her. Termin 28. november. + de to siste dagene har jeg hatt smerter under magen på en måte.. ved skambeinet.. eller på det.. litt vanskelig å forklare. Orker hvert fall ikke så oppreist når det skjer. Dette har vært på dagen.. så har krabbet til sofaen (er fulltidsstudent, så har ikke forelesning hver dag).

 

Er det JM som finner ut hvordan nurket ligger? ved å kjenne på magen eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke til jordmor, men til fastlegen. Og hun sa den lå med hodet ned. Vet ikke om hun kjente dette, eller hørte det pga plassering av hjertet?

 

Ja det er kjempevondt. (Termin 29. nov) åååååååååå... gleder meg til jeg har født. arbeidsdagen er ikke akkurat lett dagene etter slike våkenetter med fotballkamp i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veldig kraftige kynnere på natta. Skjer ca 3 ganger pr. natt. Alt strammer seg, og det kjennes ut som kjempesterke mens-smerter.

Jordmor kjente at hodet ligger ned her også.

 

I tillegg er det akkurat som at jeg stovner til på natta. Vondt i skrittet, ryggen og magen. Kjempevondt å snu seg fra side til side. Når jeg reiser meg for å gå på do er det vondt å stå. Men dette forsvinner heldigvis på dagtid.

 

Er veldig sliten av å ha lite/dårlig søvn, men trøster meg med at det ikke er lenge igjen. Jeg har termin 10 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...