Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Har alltid bare brukt de dyre kjente merkene, men de er jo som sagt veldig dyre.. Noen som vet om de billigere variantene er bra? Bruker alltid blenda sensitive vaskemiddel til klær siden jeg har et barn i hus og ønsker å forebygge allergier, men dette blir vel ikke det samme for oppvasketabletter...eller? Takk for svar
Libido- Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 jeg har bare dårlig erfaring med billig vaskemiddel til oppvaskmaskin hvertfall. - Biltema sitt - ligger masse rester igjen etter vask. Skikkelig ekkelt med tanke på at man kan få det i seg. - Euroshopper - blir dårlig vasket, spor av rester etter middelet. har prøvd flere også, kommer ikke på navnene i farta. Når det kommer til klærne tørr jeg ikke påstå noe. Brukte lidl sitt før og var knall fornøyd. Nå er jeg tilbake til nautral som jeg er veldig godt fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Bruker kun Sun oppvasktbl og synes de er de beste. De billige synes jeg ikke vasket koppene skikkelig opp og i tillegg opplevde jeg at det ble mye skjolder på koppene, styr unna! Kjøper alltid sun sine på tilbud, da blir det ikke så himla dyrt likevel!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 jeg har ikke prøvd så mange, men fikk et innfall om å prøve coop sine englagårdtabeletter. De er billige og har vasket like bra som sun så langt, og vi er vel på 2. året med de nå...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Vet ikke hvordan det er med de billige, men der er i allefall stor forskjell. Synes de powerball tablettene er mye bedre enn de vanlige suntablettene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Vi har noen billige, kjøpt på ica. Kjørlene lukter grusomt av dem- gammelt vann eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå