Gå til innhold

Hah - litt skadefryd er jaggu deilig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei svigerinne som stort sett er et flott og trivelig menneske, men hun har den leie uvanen at hun alltid må fremheve seg selv og sitt. Det er på grensen til det latterlige noen ganger, og jeg mistenker henne stadig for å lyve og overdrive. Det er på dette nivået:

-Om jeg forteller at jeg har plukket 3 liter bringebær, så har hun plukket 6 liter i en farlig ur.

- om jeg har strikket en genser, så skal hun få håndspunnet garn fra en hun kjenner og skal strikke en snart, sauen heter forøvrig Alma...

- om jeg har laget lapskaus, så har hun vært en tur på gårdene i nærheten og kjøpt deilige, økologiske grønnsaker og laget en vidunderlig en.

- om ungene mine har bygget en snømann, så har ungene hennes også gjort det - og en borg som naboene tok bilde av for det var den flotteste borgen de noen gang hadde sett!

Så på søndag stakk de innom oss for å hente noe. Akkurat da sto jeg og laget middag. Vi skulle ha ovnsbakte lammekoteletter med ratatouille og potetbåter, så jeg sto og skar opp grønnsaker og hakket urter for harde livet da de kom. Da sier damen: "Åh, så lekkert da! Ja, jeg må hjem og lage middag jeg også nå, vi skal ha hvitløksspekket lammestek. Den har ligget i en deilig rødvinsmarinade siden fredag..." MEN..hennes 14 år gamle sønn står bak henne og han ser forbauset ut, og så kommer det:" Jeg trodde vi skulle ha Grandiosa! Hvorfor måtte jeg sykle på Kiwi i går kveld og kjøpe Grandis hvis du har lammestek i kjøleskapet? Hæ?"

Storsinnet som jeg er * bukker og tar imot applausen*, så sa jeg selvfølgelig ingen ting, men gliser enda for meg selv :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aiaiaiaiai!!!:)

Fryder meg sammen med deg,verden er full av mødre som må føle seg på topptil enhver tid! Hehe

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva som er greia for sånne mennesker!!

Skrevet

hihihihihihihi:o) akkurat sånn jeg liker jo:o) hadde heller ikke sagt noe, men glist godt for meg selv:o) så genialt:o) er som du skjønner ikke så veldig begeistret for slike ting selv. kjenner også noen av de:o)

Skrevet

hahahaha snakk om flause! Denne var jammen god =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...