Gjest Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Vi har nå byttet fra avent til mam flasker, men lillemor tar ikke mam-tuttene spesielt godt(har bare prøvd en gang...) er dette noe som går seg til? Prøvde med avent-tuttene på mam flaska men da lakk den som bare det.
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hmm, det var veldig rart.. For vi har bare avent flasker, men vi bruker mam sine tutter, han nektet å drikke av avent sine plutselig.. Og heldigvis gikk det bra, aldri opplevd at de lekker.. Skulle jo tro at når det funker ene veien så funker det andre veien.. Når gutten min prøvde mam tutt for første gang endte det opp med sprutspying og all melken kom opp igjen. Det sto en søyle ut over gulvet, hehe Så vi tenkte at kjære folk, disse tuttene bruker vi ikkje igjen. Melken kommer en del fortere enn på avent sine tutter. Så det er jo noe babrnet må venne seg til.. Og etter et par ganger til med mam smokk nektet han å drikke av avent smokkene.. Så dette går seg nok til, Eg er veldig glad vi byttet til mam sine tutter, for de er mye bedre, og så ser en at han får et bedre grep og drikker finere med mam smokkene..
Gjest Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Men vi har mam flasker og avent tutter, mulig det er problemet?
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Ja, det skjønte eg Men eg trodde det ville gå begge veier siden det går en vei. Atlså: Mam tutter går på Avent flasker og at Avent tutter går på mam flasker
Gjest Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Nå har jeg prøvd flere ganger og den lekker like mye hver gang; avent-tutter på mam-flasker gjelder dette. Omvent går fint men det har jo ikke noe for seg siden poenget er å blir kvitt avent-flaskene. Så nå øver vi som bare det på mam-tuttene, hun ble utrolig irritert på de siden melken tydeligvis kommer en del fortere med nr. 2 tutten. Når vi gikk over til nr.1-tutter så det ut til å hjelpe her.... Får håpe det går seg til.
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Hvorfor skal du kvitte deg med aventflasken forresten? Er det pga at det er bpa i dem?? Om det er derfor så kan du bare kontakte avent eller phillips, de har en egen kontaktside der en fyller ut spørsmål og sånn og så sender du inn de gamle avent flaskene og så får du den nye slitesterke typen som er uten bpa tilsendt. Jeg har sendt avgårde 10 avent flasker i kveld faktisk, håper bare de ikke bruker så lang tid med å sende nye, stress å ha få flasker.. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå