Gå til innhold

Hvor lenge før termin pakker dere baggen? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg starter permisjon i uke 37:)

Skrevet

har termin 14 okt, har begynt sånn smått med pakningen, så den står nesten klart.

Skrevet

Tror det er på tida at jeg gjør det i dag:) har 14 dager igjen til termin ;)

Skrevet

Har 5 dager igjen... burde vel gjøre det :P Dere lager jo innlegg om alt :-D Forrige gang rakk jeg pakken bagen mens vannet gikk ;)

Skrevet

Tenker jeg putter nedi noe på vei ut døra til sykehuset. Bor ikke langt unna, så det er uansett ingen krise om jeg skulle glemme noe. Det viktigste er vel joggebuksa, toalettmappa og papirene mine.

Hjemreiseklær til babyen tar pappan seg av mens jeg er på barsel.

Skrevet

Tenkte å pakke den rundt uke 34-35... liker å ha ting klart i god tid, å det gjør pappaen også...greitt å pakke ned litt hvertfall. Husker at jeg hadde for lite klær med forrige gang, å det er vanskelig å forklare hvilke plagg du ønsker visst du skulle glemme noe. Er snart 31 uker nå:)

Skrevet

hm, ikke tenkt tanken enda.. huff, bør vel starte gjøre ting litt i stand. tenkte her om dagen på hvilke sko/tøfler jeg skal gå med inne på barsel.. ja, ja bor ikke så langt unna så blir vel å røske med seg noe i farten. er snart 35uker.

Skrevet

Jeg pakket da jeg var litt over 37 fullgåtte uker, for da ble jeg sendt til sykehuset og ble bedt om ta med en fødebag. Heldigvis ble det ingen fødsel da. Nå har jeg pakket ut det jeg trenger imellomtiden, men føler at jeg må pakke hele bagen på nytt, for nå har jeg ikke kontroll over hva som er i den,og ikke :) Er 38+4 nå.

Pakkelista er ihvertfall nedskrevet.

Skrevet

Bag ja...Hmmmm...Kanskje snart kjøpe vugge og vogn? går inn i uke 38 i morgen ;P

Lillemor kom 10 dager på overtid, så har liksom ikke hastverk. Men vet jo ikke hva magenurket finner på denne gang. Pakke snart. Om en ukes tid. Eller noe :)

Skrevet

To uker igjen nå, ennå ikke pakket den... Synes det er en litt kjedelig oppgave..

Skrevet

1 uke igjen til termin og etter siste jm-kontroll er jeg helt myk og har 3cm åpning allerede. Noen bag er ikke pakket.... Tar det litt på sparket tror jeg. Dersom jeg glemmer no så kan mannen kjøre hjemmom og hente det senere (eller foreldrene mine kan gjøre det). Er det noe jeg behøver akkurat under fødselen så sender jeg mannen min ned i butikkene som ligger i tilknytning til sykehuset dersom fødeavdelingen ikke kan bidra.

Forøvrig ble jeg oppfordret av jordmor under innskrivigen om å ta fødebagen med stor ro. Tøfler, toalettsaker og evt klær til barselhotell var det eneste viktige. Alt annet fikser de. Hun sa de på sykehuset flirte godt av en haug med 1.gangs damer som så ut som de skulle på 3 ukers ferie når de ankom føden....

Skrevet

Har to dager igjen og har pakket noe. Men har huskeliste, sånn at det er lett å pakke nedi når det er i gang =)

Skrevet

Tenker at jeg kommer te å bynne å pakke når jeg kjenner at ting er i gang. Gidder ikke stresse med det.

Skrevet

har termin til søndag og har ikke pakket bagen enda. Trenger jo ikke så mye siden vi (antagelig) ikke skal være mer enn 48 timer.

har skrevet en liten liste og funnet fram den gamle amme-bh'en bare.

Har jo tid til å pakke når det skjer, det er jo ikke sånn at man rusher til sykehuset med en gang!

Skrevet

Hadde den klar ca 3 uker før termin.. Jeg er av typen som liker å pakke og liker å ha ting klar. Sist hadde jeg også bagen klar 3 uker før termin, men endte med at jeg ble satt i gang 2 uker ETTER termin, så bagen lå klar i 5 uker!

Men man vet aldri. Vi har 3 timer til nærmeste sykehus så jeg synes det er greit å ha litt saker med...

Skrevet

Skarve 8 dager igjen og jeg har ikke pakket ennå. Tror ikke det blir pakket før vi drar på føden heller jeg. Tar det rimelig med ro nå med barn nr.2.

Skrevet

Den er pakket allerede.... Er i uke 33, men fikk for tidlig sist gang. Og vil nødig ha stringtruser og partytopper, som samboer klarte å pakke da han måtte hjemom sist gang.

Greit å ha kontroll på noe i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...