Gå til innhold

Ahhh, nå har hun begynt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent på facebook oppdaterer statusen sin hele tiden, en gang i timen på det meste. Så leser hele dagen, Kari Normann og Per <3. Og hvis det er noe hun skal så er det konstant. Drar snart, kommer til å savne kjæresten min Per <3

Nå drar æ, savne kjæresten min Per<3

Har dradd, savne kjæresten min Per <3 Ser dæ om 3 tima. Per<3

savne kjæresten min Per<3 2 tima til æ e hjemme. Per<3

Endelig hjemme hos kjæresten min Per<3

Per<3

Per<3

Per<3

skal legge mæ, lamme kjæresten min Per<3

sitt å kose mæ i senga med kjæresten min Per <3

nu skal æ og kjæresten min Per <3 sove

Er hun borte i flere dager er det enda værre, da mares det om han Per konstant. Vet at jeg kan skjule det hun skriver, men har fått en syk besettelse her jeg går hjemme i perm. Jeg tror jeg liker å irritere meg over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Lurer på om vi kjenner samme person... :P Har og ei slik ei på facern.. Det toppet seg den gangen hun hadde nedtelling på hvor lenge det var igjen før elskede Per kom hjem..

Skrevet

hehe...kjenner til flere sånne på facebook ja.

Også har vi de som skal fortelle heele verden va

de gjør til en hver tid..

Skal lage middag...

Skal ha fårIkål til middag

Ble mett og go no..

skal på butikken.

Får besøk av....

Skal på besøk til....

skal ut å sykkle

skal ut å gå tur

skal ut å kjøre...

osv

osv.

Skrevet

Ja vi alle har vel slike på vennelisten sin, men jeg har faktisk blitt litt avhengig av å lese disse statusene og himle med øynene og tenke herregud. Og det verste er når min mann kommer hjem fra jobb så forteller jeg han om det med stor iver, hehe, han er så snill og later som om det er intresangt å høre.

Ja så slik er min dag altså.

Så har du de som har det så flott, så fantastisk, alt er perfekt, til og med sofaen er deilig og mannen er verdens herligste hver eneste dag.

Skrevet

Utrolig irriterende med sånne folk!

Ei jeg har på facebook er av den typen. Presterte en gang å skrive. "Får besøk at venninne som ikke har det så lett for tiden. Håper jeg kan klare å muntre henne opp den neste dagene"

Hallo! En ting er å utlevere seg selv, men andre folk som tydeligvis har personlige problemer??? Hadde blitt temmelig irritert om jeg var omtalte venninne for å si det sånn...

Skrevet

Det går an å velge "hide" på den personens status, så slipper man å irritere seg.

:) I høyre hjørne av statusmeldingen, slik som den kommer opp på din side.

Skrevet

Hehe. er fullstendig klar over det, men jeg finner det jo underholdende i mitt syke lille hode.

Skrevet

Dette har en på min Facebook oppdtaert i løpet av to døgn...

- alltids kjeriste-sjuge på synndager.. :(:P eg vil ha; basseng, varmt fint ver, å iiiskald kvitvin. ( ka då sitt the hills? ) åsså vil eg ha justin bobby, men akkurat dèt kan eg se ganke langt itte.. :P åååh..søndagsensom.. :P

- ♥ nztnztnzt ♥ kaffi i sengå å nice music - life is mmmgoood ;)

- hatt nok ein deilige kveld på jobb :D faen FINE folk :D ♥ djises KRAIST, mulikt å ha d så kjekt :P trorshe det e LOV å kalle d jobb når ein har d så løije så eg har d :P men du vett du e trøtte når du sovne siddane på kjykkenet.. :P nå e det natten :)

- kjede VETTET av seg.. nå e det rett før eg finne fram hårfarge å klippemaskin å bare jør ettleaent teit me håret, bare for å ha noge å jørpå... HJÆLP! argharghargh..

- eg har faktisk GOLV! å det e i PARKETT! *øvejidde* dèt har eg ishe sitt på ei stonn.. hm.. perdy golv..

- rydde rommet å digge te John Olav Nilsen å gjengen :D ♥ totalt kick på bergenserband. ooooh, meg å deg, værdens skjønneste løgn, kom an, kom igjen, la oss lure oss ikveeeeld ♥ ÅÅÅååå elsk ♥ :D

- innser at d ishe e kreativt kaos på rommet lengre, d e bare kaos. sattan, eg e dårli på å holde d ryddi. :P å å rydde. hate rydde. ærsj. finns d nogen fjortiser der ude som vil rydde rommet mitt ein gang i ukå for 100 kroner? :P evnt ein pakke røyg for di som smugrøyge?

Skrevet

OMG! Hvor gammel er denne stavangerjenta?

Verste jeg har vært med på er ei som skriver om at dattera sliter sånn på skolen, hun legge ut i det vide og det brede, og egentlig så fremstår hun bare som ei dum mor.

Jeg hadde ikke likt om min mor blottla meg for alle som vil lese på internet..

Skrevet

Hahahaha, jeg lo så jeg grein av at du forteller mannen om alt som skjer på facebook med stor iver. Dagens første latter :D

Skrevet

synes dte er mer tragisk at dere bruker så mye krefter på å notere og irritere dere over noe så tåpelig som facebook statuser i det hele og det store.

skremmende.

slett personen fra venelista eller skjul de! herregud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...