Gå til innhold

Til dere som har bestilt vogn fra www.kiddies24.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte for lenge siden og siden vogna enda ikke var kommet ringte jeg å hørte hvor den blir av. De svarte at akkurat den fargen jeg hadde valgt hadde de ikke inne på lageret og det kan ta litt tid før den kommer, men at de hadde andre farger inne. Så da er alt i orden, det tar bare litt tid.

Glad jeg bestilte vogn i god tid. Har enda litt tid på meg så jeg venter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på den. Vi ventet lenge fordi de ikke hadde stellevesken vi ønsket på lager. Så når vi avbestilte den tok det 2 uker. Moralen er: Spør heller for tidlig enn for sent. Lurt å ringe forresten. Mail krevde masing.. ;) Men funka det også.

Skrevet

Hvilken vogn er det dere har bestilt herfra? Sitter og kikker litt på sidene... Så litt på Firstwheels City Elite. Den var så billig...

Erfaringer?

Skrevet

Vi tenkte legge bestilling inn i kveld, men ser det er 3-4 uker leveringstid på den fargen vi vil ha. Hvor lenge har dere ventet og har dere ventet utover det som står?

Vil gjerne ha vogna i hus innen 5 uker!

Skrevet

Hvis de sier 3-4 ukers leveringstid, betyr det at de ikke vet når den kommer.... Jeg ville valgt en farge de har (eller kjøpt hjemme). Da får du den antagelig innen et par uker. Det var 2-3 ukers leveringstid på stelleveska vi ventet kjempelenge på før vi ga opp. Vi hadde i utgangspunktet veldig god tid, men ble stressa på slutten. På samme tidspunkt mener jeg de hadde skrevet 2-3 ukers leveringstid på den berømte multi-x bagen som nå kommer våren 2010. Så jeg tror man skal ta ukene med en liten klype salt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...