Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 hva synes dere om at andre familiemedlemmer legger ut bilder og navn av barna deres på facebook og lignende?
Gjest losen Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Om andre ser bilde av ungene mine, eller i lokalavisa, i info brev fra barnehagen eller lignende, så har jeg ingen problemer med det.
Gjest losen Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 På familie og venner sin facebook, skulle selvsagt også være med.
Dronningen! Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Det er ingen som legger ut bilde av mitt barn uten mitt samtykke!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Det har jeg ingen problemer med.
Cat.68 Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Det går helt fint det. Men hadde selvsagt satt pris på at de spurte meg først. Selv kunne jeg ikke drømt om å legge ut bilde på andres barn uten å spørre foreldrene først om det er greit.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 er forsiktig med hva jeg selv legger ut på internett om meg og mine. Ser jo andre som omtrent ligger ut alt av seg selv på internett, og har liksom ikke lyst til at familiemedlemmer dokumenterer hele oppveksten til barnet mitt når jeg er så forsiktig selv. Må ærlig si at jeg er glad for at det ikke fins barnebilder av meg og svirrer der ute på nettet. Tror jeg kanskje skal gi beskjed til familie medlemmene om at jeg har et anstrengt forhold til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå