Gå til innhold

hva anbefaler dere som har tatt hull i ørene

Anbefalte innlegg

Skrevet

på barna. Pierce eller skyte hull?

Ønsker ikke svar fra dere som kommer med råd om ikke å ta hull etc.

Videoannonse
Annonse
Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

hvis du skal ta hull i ørene på barna, ville jeg piercet... er ikke like vondt (syns jeg), men tar litt lenger tid...

Skrevet

Jeg personlig har to hull i hvert øre, et som er piercet og et som er skutt.

Skulle jeg mot formodning ha tatt hull i ørene på gutten min viller jeg definitivt skutt.

Skrevet

Mange pistoler i dag er ikke lyd og smell i, så jeg hadde valgt det, koster det vel en brøkdel istedet for å pierce. Like trygt begge delene. Flere salonger som har to pistoler så det kan bli gjort raskt og effektivt.Men husk at eneste som ikke inneholder nikkel er plast, selv om de sier de er nikkelfrie vil det alltid finnes spor av nikkel, såfremt at det ikke er plast!!!

Skrevet

Jeg tok hull ørene for litt over 1 år siden selv, hos frisøren min.. Og hun klemt hull i ørene med ørepynt i kirurgisk stål som hun satte i en slags klemme, også klemt hun dem inn. Det tok maks 5 sekunder på hvert øre og jeg kjente det ikke heller.. Og ørepynten hun brukte er mye tynnere enn de man skyter med, og er av en helt annen kvalitet og utsenede enn de vanlige man skyter med.. Jeg fikk et fantastisk resultat OG bruker ørepynten i kirurgisk stål OFTE :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...