Gå til innhold

Har dere begynt med varmeovn inne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Stavanger og har frem til idag ikke brukt varme innendørs. Jeg har somregel alltid et vindu åpent også.

Idag måtte jeg faktisk sette på ovnen for en liten lunk.

Hvordan er det med dere? Hvor i landet bor dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men har fyrt to kvelder på rad rett og slett fordi jeg syntes det var huskaldt...bortskjemt;)

Skrevet

Bor i sør-trøndelag, vi har hatt lunk på ovnene lenge nå, og vi har tent opp flere ganger også. I dag hagler det ute:s

Mini har på seg longs og trøye av ull:(

Skrevet

Bor lenger nord enn deg på vestlandet, og her har det vært 10-12 grader lenge, og kaldere om natten stort sett. Så her har varmepumpen gått noen uker, ja:) I natt var det vel ned på 5-6 grader.

Så på TV2 været i dag tidlig, der de stod i solen, og de snakket om hvor fiiiiin september vi har hatt. Kjøss meg en viss plass! Her har det ikke vært finvær på det vi kan huske. I går så vi et lite glimt av blå himmel, og vi lurte på hva det var. Så rar farge på himmelen. Er den ikke grå til vanlig? Og tørre veier - hva er det? Småsko? Tror aldri vi har hatt en så våt høst. Paraply er blitt forbruksvare.

Skrevet

Her satte jeg faktisk på ovnene i august:-/

Bor i bergen (oppå et fjell),og her har det vært surt og kaldt hele veien...

Skrevet

Vestlandet her også, og hatt ovn på sikkert i en måned nå.

Skrevet

jeg bor i Finnmark, og her har vi aldri skrudd av ovnen. stod på lunk/høy i sommer. nå som det har begynt å komme litt snefall, og temperaturen har fallt drastisk, så står ovnen bestandig på fullt. i tillegg fyrer vi i vedovn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...