Gå til innhold

Klør....

mamma med en i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Er det fler som klør på fingrene? det er litt på beina/føtta oxo....

Det som er så rart er att det gjør vondt når jeg klør..

Noen andre somm klør sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan klø noe sinnsykt på leggene, har ikke klort meg til blods enda, men tror det er like før :P Er vel noe som heter svangerskapskløe, er kanskje det vi har fått?

Skrevet

Har ikke klødd så mye på fingrene, men litt har det vært. Har klødd meg til blods på magen, ryggen og leggene. Det er helt pyton! Omtrent som å ligge i en seng full av glasskår om natten!

Har merket at det blir værre om jeg er varm. Bedre å kjøle seg ned litt. Og smøre seg masse!

Jeg er i uke 25

Lykke til!

Skrevet

Dette er nok svangerskapskløe jenter. Har selv hatt det i 2 svangerskap og kan råde dere til og prøve og holde dere kalde og kan vel si at det eneste som får dette bort er å få ut morkaka, så da vet dere hvor lenge dere har igjen i maurtua som jeg sa :)

Ønsker dere lykke til og vet utrolig godt hvordan dere har det.

Skrevet

å nei.......... :-( Jeg klør, jeg klør, tittelibom.... :-(((

Tenkte først at det kanskje kunne være svangerskapskløe, men leste at dette i hovedsak var på magen, mens jeg har klødd på skulderen av alle ting!! :-( Vokner om natta at jeg ligger å klør.....Smører meg med krem og oljer. Føler det har hjulpet....

Må si jeg ble litt lei meg hvis det stemmer som bm78 sier!! :-( Jeg er bare 22+1 i dag!!

I første svangerskap for 6 år siden var jeg veldig plaget med urolige ben, da var det "ingen kur" for dette. Er/var veldig plaget med dette denne gangen også, og har nå funnet "kuren" Magnesium tabletter, og dette hjelper utrolig godt!! Må vel finnes noe der ute for kløe også?!?!? HJELP!!!! Noen?!?!?:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...