trallatausa Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Var på ord. UL på torsdag og det var helt fantastisk,h*n låg der å sprella med føttene og veivet med den ene hånden, den andre låg trygt under ansiktet.. Jordmor mente jeg var 6 dager lenger enn jeg har beregnet,men forstår ikke at det kan vere mulig,vi hadde jo IVF og innsetting av egg 4 juni(uttak 2 juni) så jeg kan jo ikke vere lenger enn det?? Så jeg skal til en ny Ul i uke 28-32 for å kontrollere vekst.. Ellers var alt supert med gulle,fikk ikke vite om det ble jente eller gutt, h*n ville ikke vise seg frem, låg vendt mot ryggen og hadde navlesnora mellom bena.. Kanskje de ser det på neste UL, ikke at det er så nøye, men det blir begrenset hva vi får handle inn da, siden butikkene kun fører blått eller rosa.. Har ikke vært på EN eneste butikk som har hatt et godt eller en gang middelmådig utvalg i kjønnsnøytrale klær.. Folk flest vet jo hva det blir, de får vite det på UL så det er vel derfor butikkene gjør det slik.. Ellers har sparkene blitt tydlige, kjente faktisk utenpå magen for et par dager siden..
♥Bubble♥ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei Så godt å se at noen IVF forsøk går Er heller ikke enig med JM om hvor langt jeg er kommet han mente jeg var 4 dager kortere enn TR termin, vet når jeg hadde EL og fikk positiv GR-test 2 dager før IKM (kl. 11 om kvelden) og at jeg skal ga fått positiv test 8 dager etter unnfangelse ser jeg på som veldig liten men, men... JM tror vi får ei jente men ville ikke satse jobben på det så det blir ikke kjøpt mye rosa her heller før vi vet mer sikkert. Skal ha ny UL igjen i uke 24-25 er 18++++ nå Er helt enig med deg at alt er veldig rosa eller blått, men har funne noen søte bodyer som ikke nøytrale, kjøpte de på Name It. Synes det er veldig rart at de retter klærne til babyer mot enten gutt eller jente, det er jo ikke sikkert man får eller vil vite hva man får å skal ikke de kunne gjøre seg klar til å ta i mot h*n kommer. Hvor langt på vei er du?
trallatausa Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Hei..! Jeg er 19+2 idag..eller ifølge UL 20+1 men den tror ikke jeg er noe å rette seg etter, det blir ikke bedre planlagt enn ved IVF så..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå