Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hjelpe meg. I morgen skal jeg opp tidlig. Klokken 06.00. Og jeg gruer meg fælt til å begynne å jobb igjen. Skal jobbe som renholder på et kommune hus. Gruer meg skikkelig. Ikke til selve jobben, men å stå opp tidlig. Eller, gruer meg litt til å starte på jobb da. Noen som har jobbet/jobber som renholder??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 God trening å være renholder Her i huset har vi små barn så det er morra klokka seks hver dag både hverdag og helg så du overlever nok :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Ja, får håpe jeg mister et par kilo Har en gutt på 20 mnd, men han har skjemt oss bort med å sove til 0800-0900 om dagene. Nå har han startet i barnehage da så dagene er litt tidligere, men har aldri stått opp før 0700. Jeg bare tenker på alt stresset. Må bare huske å pakke alt kvelden før. Både til meg og lillegutt. Samboer jobber natt så annenhver uke er jeg "alenemamma". Kommer til å bli hardt dette. Barnehage åpner kvart på 7, jeg må på jobb til 7, så stress blir det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå