taras Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 har fått henvisning fra legen pga. utbrenthet og kan bli satt i gang når jeg ønsker det. skal prøve å gå minst til uke 38. håper jeg klarer det. får bare pakke sekken for nå, slappe av og se hva som skjer.
BarnNr.4 :) Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Ja da er det bare å pakke baggen:) Har ikke pakket den selv og har bare 14 dager igjen til termin, så er vel på tide å begynne;)
Gjest Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Hvordan i all verden klarte du det? Jeg fremla også et sterkt ønske for jordmor om å bli satt i gang før tiden. Jeg har ikke hatt det så godt i løpet av svangerskapet for å si det slik.. Fikk time på poliklinikken, men legen ville ikke sette meg i gang med mindre jeg hadde begynt få åpning der nede... Noe jeg ikke hadde:-(
taras Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 vel jeg har gått gjennom et helvete i løpet av svangerskapet. det ble slutt med bf veldig tidlig og mye vondt har skjedd meg. valget er enten det eller begynne på sovepiller og antidep. noe som verken er bra for babyen eller meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå