Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Forige mnd "glemte" arbeidsgiver å sende inn det de skal til trygdekontoret,så da fikk jeg sef ikke noen penger.Det tok en uke før det ordnet seg.. Venter på penger i disse dager,og ringte i dag nav for å forsikre meg om at alt var i orden.Noe det sef ikke var...Denne gangen hadde de ikke mottatt noe fra verken legekontor eller arbeidsgiver! Ringte legekontoret som sier de sendte det når de skulle,prøer å ringe lønningsdamen,men hun svarer ikke..Så nå må jeg vente til de mottar fra legen på nytt,og alle vet jo hvor "rask" nav er... Jeg er superlei hele greien,sitter med 3,- på konto og hadde trengt disse pengene.Nå ble jo feks bhg-regningen utsatt forige mnd på grunn av rot,så må jeg komme en gang til,av samme grunn.:-(
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Eit lite tips, den siste som du skriver under på og kryssar av på, den kan du lever til NAV eller sende til NAV, ikkje lever den til arbeidsgiver. At legesenteret ikkje har fått sendt papira syns eg er rart, har aldri hatt problemer der, problemene her hos oss har vore når arbeidsgiveren ikkje har sendt papira vidare til NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå